دانلود زیرنویس فارسی سریال Grease: Rise of the Pink Ladies

تاریخ اکران : 2023 دسته بندی : سریال ژانر: عاشقانه کمدی موزیکال
350 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی سریال Grease Rise of the Pink Ladies
  • نام فیلم: Grease: Rise of the Pink Ladies | گریس : طلوع دختران صورتی مدت زمان: -
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Alethea Jones, Marie Jamora, Samantha Cordero, Mackenzie Dohr نویسنده:
  • بازیگران: Jackie Hoffman, Madison Thompson, Marisa Davila
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 4.8
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

اسپینوف از موسیقی اصلی جان تراولتا و الیویا نیوتن جان 1978 موزیکال.

A spinoff of the original John Travolta and Olivia Newton John 1978 musical.

35666

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال Grease: Rise of the Pink Ladies

دانلود زیرنویس سریال Grease: Rise of the Pink Ladies گریس: Rise of the Pink Ladies یک سریال تلویزیونی کمدی عاشقانه موسیقی آینده آمریکا است که توسط Annabel Oakes for Paramount+ساخته شده است.این سریال پیش نمایش فیلم Grease (1978) است که بر اساس موزیکال صحنه با همین نام توسط جیم جیکوبز و وارن کیسی است.قرار است در تاریخ 6 آوریل 2023 به نمایش درآید.

این سریال در اکتبر 2019 تحت عنوان Grease: Rydell High ، دستور مستقیم به سریال داده شد: Rydell High ، در سرویس جریان خود HBO Max پخش شد.در آوریل 2020 ، Annabel Oakes برای نوشتن قسمت آزمایشی استخدام شد و به عنوان تهیه کننده اجرایی این سریال عمل کرد.در ماه مه 2020 ، عنوان این سریال به Grease: Rise of the Pink Ladies تغییر یافت و اعلام شد که این سریال در سال 2021 به نمایش در می آید.

در تاریخ 31 ژانویه سال 2022 ، گزارش شده است که ماریسا دیویلا ، چاین ایزابل ولز ، آری نوتارتوما ، تریشیا فوکورا ، شانل بیلی ، (به عنوان خانمهای صورتی) مدیسون تامپسون ، جاناتان نیس ، جیسون اشمیت ، ماکسول ویتینگتون-کوپر ، و جک هیفمن بودندبازیگران در نقش های بازیگر.در فوریه سال 2022 ، اعلام شد کریس مک نالی ، شارلوت کاواناغ ، جوزت هالپرت ، نیکلاس مک دونو ، ماکسیمو وبر سالاس و الکسیس طرفین با ظرفیت های مکرر به بازیگران پیوستند.

این سریال در ابتدا قرار بود پس از دریافت اعتبار مالیاتی برای شلیک در ایالت ، در کالیفرنیا فیلمبرداری شود.در 31 ژانویه سال 2022 ، گزارش شد که تولید در ونکوور ، بریتیش کلمبیا آغاز شده است.

خلاصه داستان زیرنویس سریال «گریس : طلوع دختران صورتی »

دانلود زیرنویس فارسی سریال Grease: Rise of the Pink Ladies  این سریال اسپین آفی از فیلم موزیکال جان تراولتا و اولیویا نیوتن جان محصول سال 1978 میباشد

دانلود زیرنویس سريال House of the Dragon