دانلود زیرنویس فارسی سریال Godfather of Harlem

تاریخ اکران : 2019 دسته بندی : سریال ژانر: جنایی درام
1,324 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی سریال Godfather of Harlem
  • نام فیلم: Godfather of Harlem | پدرخوانده هارلم مدت زمان: 55mins
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Chris Brancato, Paul Eckstein نویسنده:
  • بازیگران: Forest Whitaker, Ilfenesh Hadera, Lucy Fry
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 8.1
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

گانگستری به نام بامپی جانسون در دهه 1960 به هارلم راه پیدا می کند. یک پیش درآمد تلویزیونی برای فیلم سال 2007، “گانگستر آمریکایی”، که بر روی کار جنایی فرانک لوکاس متمرکز بود.

A gangster named Bumpy Johnson makes his way in Harlem during the 1960s. A TV prequel to the 2007 film, ‘American Gangster’, which centered on the criminal enterprise of Frank Lucas.

29163

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال Godfather of Harlem

دانلود زیرنویس سریال Godfather of Harlem  پدرخوانده هارلم  یا Godfather of Harlem یک مجموعه در ژانر جنایی و درام چ محصول کشور آمریکا به کارگردانی مشترک جو چاپل، گیرمو ناوارو، ارنست آر. دیکرسون، تانیا همیلتون و کارل سیت است. فیلمنامه سریال پدرخوانده هارلم را نیز کریس برانکاتو، پل اکشتاین، موسز ورنو، رشیدا بردی و زک کالیگ به صورت مشترک، به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون فارست ویتاکر، وینسنت دن آفریو، ایلفنش هادرا، لوئیس گوزمن و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

خلاصه داستان زیرنویس سریال «پدرخوانده هارلم»

دانلود زیرنویس فارسی سریال Godfather of Harlem مجموعه Godfather of Harlem براساس داستانی واقعی روایت شده و در مورد یک گانگستر آمریکایی به نام بامپی جانسون (با بازی فارست ویتاکر) است که در اوایل دهه 1960 میلادی پس از ده سال از زندان آلکاتراز آزاد شده و حالا به محله خود، هارلم، بازگشته است. اما زمانی که جانسون متوجه می‌شود کنترل این محله به‌ دست یک گروه مافیایی ایتالیایی افتاده، تصمیم می‌گیرد با آن‌ها مبارزه کند و…

دانلود زیرنویس سريال House of the Dragon