دانلود زیرنویس فارسی سریال Fate/kaleid liner Prisma Illya 2wei

تاریخ اکران : 2014 دسته بندی : سریال ژانر: اکشن کمدی
570 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی سریال Fate kaleid liner Prisma Illya 2wei
  • نام فیلم: Fate/kaleid liner Prisma Illya 2wei مدت زمان: 24 mins
  • زبان: Japanese کشور سازنده : Japan
  • کارگردان : Shin Onuma, Hiroshi Hiroyama نویسنده:
  • بازیگران: Caitlynn French, Cynthia Martinez, Joanne Bonasso
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.3
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

دختران جادویی بازگشته اند و برای دور دیگری از ماجراجویی آماده اند! پس از بازیابی موفقیت آمیز کارت های کلاس، دانش آموزان کلاس پنجمی که دختران جادویی ایلیا و میو شده اند فکر می کنند که بالاخره می توانند آن را راحت کنند. اما طبق سرنوشت، دختران یک بار دیگر وقتی متوجه می‌شوند که کارت‌ها عوارض جانبی بسیار بدی در دنیایشان به جا گذاشته‌اند، دوباره به وظیفه‌ی فعال فراخوانده می‌شوند. با این حال، ماموریت به ظاهر آسان آنها با ظاهر یک غریبه تاریک که دقیقاً شبیه ایلیا به نظر می رسد، کاملاً بد می شود! این چهره جدید اما آشنا کیست، از کجا آمده است و از ایلیا چه می خواهد؟ با آمدن این دشمن جدید، به نظر می رسد که ایلیا بالاخره با همتای خود ملاقات کرده است، زمانی که زند روزمره او یک چرخش تاریک پیدا می کند!

The magical girls are back, and ready for another round of adventure! After successfully recovering the Class Cards, fifth graders-turned magical girls Illya and Miyu think they can finally take it easy. But as fate would have it, the girls are once again called back into active duty when they find out that the Cards have left some very nasty side effects on their world. However, their seemingly easy mission goes totally awry with the appearance of a dark stranger who looks just like Illya! Who is this new but familiar face, where did she come from, and what does she want from Illya? With the arrival of this new foe, it seems like Illya’s finally met her match when her everyday life takes one dark turn!

10953

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال Fate/kaleid liner Prisma Illya 2wei

فیت کالید/لاینر پریزما☆ایلیا: 2وی یا Fate/kaleid liner Prisma Illya 2wei یک مجموعه تلویزیونی است در ژانر اکشن و کمدی محصول کشور ژاپن که در سال 2014 منتشر شده است. دانلود زیرنویس سریال Fate/kaleid liner Prisma Illya 2wei  کارگردانی این سريال برعهده Shin Onuma, Hiroshi Hiroyama بوده است. در انیمهFate/kaleid liner Prisma Illya 2wei هنرمندانی چون Caitlynn French, Cynthia Martinez, Joanne Bonasso به صداپیش پرداخته اند.

خلاصه داستان زیرنویس سریال «فیت کالید/لاینر پریزما☆ایلیا: 2وی»

دختران جادویی بازگشته اند و برای دور دیگری از ماجراجویی آماده اند! پس از بازیابی موفقیت آمیز کارت های کلاس، دانش آموزان کلاس پنجمی که دختران جادویی ایلیا و میو شده اند فکر می کنند که بالاخره می توانند آن را راحت کنند. دانلود زیرنویس فارسی سریال Fate/kaleid liner Prisma Illya 2wei  اما طبق سرنوشت، دختران یک بار دیگر وقتی متوجه می‌شوند که کارت‌ها عوارض جانبی بسیار بدی در دنیایشان به جا گذاشته‌اند، دوباره به وظیفه‌ی فعال فراخوانده می‌شوند. با این حال، ماموریت به ظاهر آسان آنها با ظاهر یک غریبه تاریک که دقیقاً شبیه ایلیا به نظر می رسد، کاملاً بد می شود! این چهره جدید اما آشنا کیست، از کجا آمده است و از ایلیا چه می خواهد؟ با آمدن این دشمن جدید، به نظر می رسد که ایلیا بالاخره با همتای خود ملاقات کرده است، زمانی که زند روزمره او یک چرخش تاریک پیدا می کند!

دانلود زیرنویس سريال Better Call Saul