دانلود زیرنویس فارسی سریال Elite

تاریخ اکران : 2018 دسته بندی : سریال ژانر: جنایی درام دلهره‌ آور
5,595 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی سریال Elite
  • نام فیلم: Elite مدت زمان:
  • زبان: Spanish کشور سازنده : Spain
  • کارگردان : Darío Madrona, Carlos Montero نویسنده:
  • بازیگران: Miguel Bernardeau, Arón Piper, Itzan Escamilla, Omar Ayuso
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.5
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

Las Encinas منحصر به فرد ترین مدرسه در کشور است – جایی که نخبگان فرزندان خود را برای تحصیل می فرستند. در آنجا، سه نوجوان طبقه کارگر به تاز پس از ز له ای که مدرسه آنها را ویران کرده است، پذیرفته شده اند. در ری بین کسانی که همه چیز دارند و کسانی که چیزی برای از دست دادن ندارند، طوفانی کامل ایجاد می کند که به قتل ختم می شود. چه کسی جنایت را مرتکب شد؟

Las Encinas is the most exclusive school in the country- where the Elite sends their children to study. In there, three working-class teens have just been admitted after an earthquake destroyed their school. The clash between those who have everything and those who have nothing to lose creates a perfect storm that ends in a murder. Who committed the crime?

2816

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال Elite:

دانلود زیرنویس سریال Elite الیت به اسپانیایی Élite‎; E L I T Ǝ، یک مجموعه تلویزیونی مهیج و درام نوجوان است که از شبکه نت فلیکس پخش می شود و با امتیاز 7.5 در Imdb یکی از سریال های پرامتیاز به حساب می آید. این سریال رده بندی 16 به بالا را دارد.

خلاصه داستان زیرنویس سریال “الیت”:

دانلود زیرنویس فارسی سریال Elite  داستان سریال در مورد سه نوجوان از قشر متوسط است که در این مدرسه تحصیل می کنند و بورسیه شده اند ولی دیگر دانشجویان به دلیل ثروت خانواده در این مدرسه مشغول به تحصیل هستند. از بازیگران این سریال می توان به ماریا پدراسا، میگل هران و ارون پیپر می‌توان اشاره کرد.

الیت مفاهیم و مضامین مرتبط با درام‌های نوجوان را نشان می‌دهد، اما همچنین دارای موضوعات مترقی تر و سایر جنبه‌های کلیشه ای آن است. اینها شامل بسیاری از موضوعات متنوع است. از نظر ساختاری، این مجموعه از یک طرح فلاش به جلو استفاده می‌کند که شامل یک عنصر رمز و راز است، و هر فصل در دو برهه زمانی انجام می‌شود.

دانلود زیرنویس سریال game of thrones