دانلود زیرنویس فارسی سریال Dota: Dragon’s Blood

تاریخ اکران : 2021 دسته بندی : سریال ژانر: اکشن انیمیشن ماجراجویانه
844 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی سريال Dota Dragon's Blood
  • نام فیلم: Dota: Dragon's Blood مدت زمان: None
  • زبان: English کشور سازنده : USA
  • کارگردان : Ashley Miller نویسنده:
  • بازیگران: Yuri Lowenthal, Lara Pulver, Dee Bradley Baker
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.9
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

داستان داویون، یک شوالیه اژدها مشهور که وقف پاک کردن بلا از روی جهان شده است. پس از برخورد با یک الدوورم قدرتمند و باستانی و همچنین پرنسس میرانا نجیب در یک ماموریت مخفیانه خودش، دیویون در ر اتفاقاتی می شود که بسیار بزرگتر از آن چیزی که تصورش را می کرد.

The story of Davion, a renowned Dragon Knight devoted to wiping the scourge from the face of the world. Following encounters with a powerful, ancient eldwurm as well as the noble Princess Mirana on a secret mission of her own, Davion becomes embroiled in events much larger than he could have ever imagined.

6407

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال Dota: Dragon’s Blood

دانلود زیرنویس سریال Dota: Dragon’s Blood انیمیشن Dota: Dragon’s Blood یک انیمشین در ژانر اکشن و ماجراجویانه محصول کشور آمریکا در سال 2021 می باشد که کارگردانی آن را یو وون پانگ، سو یانگ پارک و ایوی جونگ کیم برعهده داشته اند. در سريال دوتا: خون اژدها هنرمندانی چون یوری لاونتال، لارا پولور، کریستین ریدیک، تروی بیکر، فریا تینگلی، کریستوفر بنکومو، برایان کریچوف، الیزابت سوترلین، الکس ویلتون ریگان، کاری سایپو، تونی تاد، جاش کیتون و غیره در نقش کاراکترهای این انیمیشن به صداپیش پرداخته‌اند.

خلاصه داستان زیرنویس سریال «دوتا: خون اژدها»

دانلود زیرنویس فارسی سریال Dota: Dragon’s Blood  داستان سريال دوتا: خون اژدها در مورد یک شوالیه اژدها است که بعد از رویارویی با یک اژدها و یک شاهزاده خانم در ر مأموریتی بزرگ و اتفاقات بعد از می شود…

دانلود زیرنویس فارسی 2021 Castle Falls از film2subtitle