دانلود زیرنویس فارسی سریال Dexter | دکستر

تاریخ اکران : 2006 دسته بندی : سریال ژانر: جنایی درام دلهره‌ آور رازآلود
5,077 بازدید
دانلود زیرنویس سریال Dexter
  • نام فیلم: Dexter مدت زمان:
  • زبان: English کشور سازنده : USA
  • کارگردان : James Manos Jr. نویسنده:
  • بازیگران: Michael C. Hall, Jennifer Carpenter, David Zayas, James Remar
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 8.6
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

دکستر مورگان، تحلیلگر پاشش خون اداره پلیس مترو میامی، زند دوگانه ای دارد. وقتی او به بخش قتل برای حل قتل ها کمک نمی کند، وقت خود را به شکار و کشتن افراد بدی می گذراند که از طریق سیستم قضایی می لغزند. او روزهای آفتابی خود را صرف حل جنایات می کند – و شب های مهتابی را با ارتکاب آنها می گذراند. اما نگران نباشید، دکستر ما فقط کسی را نمی کشد. او سرگرمی های قتل خود را صرف گرفتن جان قاتلان دیگر می کند.

Dexter Morgan, Miami Metro Police Department blood spatter analyst, has a double life. When he’s not helping the Homicide division solving murders, he spends his time hunting and killing bad guys that slip through the justice system. He spends his sun-drenched days solving crimes – and moonlit nights committing them. But not to worry, our Dexter doesn’t kill just anyone. He reserves his homicidal hobbies to taking only the lives of other killers.

3789

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

< برچسب ها

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

نظرات

علی در 17 مارس 2024 در 4:26 ب.ظ گفته:

پاسخ

اولین سایتی ک زیرنویس سریال dexter فصل یکش درست بود عالی

    mohamad1998 در 29 مارس 2024 در 4:08 ق.ظ گفته:

    پاسخ

    🙏🙏🙏

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال Dexter:

دانلود زیرنویس سریال Dexter دکستر یک مجموعه تلویزیونی در ژانر درام، جنایی، هیجانی و رازآلود ساخت کشور آمریکا است. فصل اول فیلمنامه این سريال اثر جف لیندزی بوده که جیمز منسون آن را برای این فصل آماده کرد. سایر فصل ها نیز به صورت قل از کتاب های لیندزی توسعه یافتند.

خلاصه داستان زیرنویس سریال “دکستر”:

داستان در مورد فردی به نام دکستر مورگان است. دانلود زیرنویس فارسی سریال Dexter مورگان به عنوان کارشناس آثار خون در بخش جنایی در بخش جنایی پلیس منامی آمریکا مشغول به کار است. او در ساعت های آزادش در مورد قاتلینی تحقیق و بررسی می کند که به روش های مختلف قانون را دور می زنند …

دانلود زیرنویس فارسی سریال Squid Game