دانلود زیرنویس فارسی سریال Curb Your Enthusiasm

تاریخ اکران : 2000 دسته بندی : سریال ژانر: کمدی
1,832 بازدید
دانلود زیرنویس سریال Curb Your Enthusiasm
  • نام فیلم: Curb Your Enthusiasm مدت زمان:
  • زبان: English کشور سازنده : USA
  • کارگردان : Larry David نویسنده:
  • بازیگران: Larry David, Cheryl Hines, Jeff Garlin
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 8.7
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

او همه چیز را دارد: یک همسر مهربان، دوستان خوب، یک شغل موفق، یک خانه عالی… چه چیزی ممکن است برای لری دیوید اشتباه باشد؟ لری دیوید، یکی از خالقان Seinfeld، نقش خودش را در این سریال کمدی خنده‌دار و بی‌نظیر بازی می‌کند که تصویری تز ل‌ناپذیر و تحقیرکننده زند او را ارائه می‌کند.

He’s got it all: a loving wife, good friends, a successful career, a great home…what could possibly go wrong for Larry David? Seinfeld co-creator Larry David stars as himself in this hilarious, off-kilter comedy series that presents an unflinching, self-deprecating depiction of his life.

4058

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

< برچسب ها

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال Curb Your Enthusiasm:

دانلود زیرنویس سریال Curb Your Enthusiasm سريالی در ژانر کمدی محصول کشور آمریکا در سال 2000 است. این سريال محصول شبکه HBO بوده که نویسند آن را لری دیوید برعهده داشته است. در این سريال هنرمندانی چون لری دیوید، جف گارلین، چریل هاینس، سوزی اسمن ایفای نقش کرده اند.

خلاصه داستان زیرنویس سریال «ذوق زده نشو»:

دانلود زیرنویس فارسی سریال Curb Your Enthusiasm داستان سريال «ذوق زده نشو» خطی نبوده و تقریبا در هر قسمت آن ماجرای جدیدی رخ می دهد. نویسنده این سريال، یعنی لری دیوید در این سريال در نقش خودش ظاهر شده و اتفاقاتی که برایش رخ می دهد فوق العاده عادی و بامزه هستند.

دانلود زیرنویس فارسی سریال Squid Game