دانلود زیرنویس فارسی سریال Castlevania

تاریخ اکران : 2017 دسته بندی : سریال ژانر: اکشن انیمیشن ماجراجویانه
1,301 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی سریال Castlevania
  • نام فیلم: Castlevania مدت زمان: 23mins
  • زبان: English کشور سازنده : USA
  • کارگردان : Warren Ellis نویسنده:
  • بازیگران: Richard Armitage, James Callis, Alejandra Reynoso
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 8.3
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

هنگامی که لیزا تپس، همسر محبوب ولاد تپس آکا دراکولا به جادوگری متهم می شود و توسط یک اسقف بیش از حد غیور در آتش سوزانده می شود، دراکولا به مردم والاچیا اعلام جنگ می کند و ارتشی از موجودات اهریمنی قاتل را از جهنم رها می کند. خوشبختانه، تروور بلمونت، آخرین بازمانده قبیله بلمونت، خانواده‌ای آبرومند که به شکار انواع هیولا معروف است، هنوز در شهر است و می‌پذیرد که مبارزه را به ارباب خون‌آشام‌ها برساند.

When Lisa Tepes, beloved wife of Vlad Tepes AKA Dracula is acused of witchcraft and burned at the stake by an overzealous bishop, Dracula declares war on the people of Wallachia and unleashes an army of murderous demonic creatures from hell. Luckily, Trevor Belmont, last survivor of the Belmont clan, a disgraced family known for hunting all kinds of monsters, is still in town and agrees to take the fight to the lord of vampires.

13247

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال Castlevania

دانلود زیرنویس سریال Castlevania  کسلوانیا یا Castlevania یک مجموعهٔ تلویزیونی پویانمایی مخصوص بزرگسالان اینترنتی از نت‌فلیکس است که بر پایهٔ مجموعه بازی‌های ویدئویی به همین نام از شرکت امی ساخته شده‌است. دو فصل نخست مجموعه با الهام از بازی سال ۱۹۸۹ با نام کسلوانیا ۳: نفرین دراکولا ساخته شده‌است و داستان آن حول محور ترور بلمونت، آلوکارد و سایفا بلنادس می‌گردد که به دفاع از شهر والاچیا در مقابل دراکولا و افراد زیر دست وی می‌پردازند. فصل اول این سری در ۷ ژوئیهٔ ۲۰۱۷ پخش شد، و فصل دوم آن در ۲۶ اکتبر ۲۰۱۸، و فصل سوم در ۵ مارس ۲۰۲۰ پخش گردید. فصل چهارم و پایانی آن نیز در ۱۳ مه ۲۰۲۱ به تعداد ۱۰ قسمت در دسترس قرار گرفت.

خلاصه داستان زیرنویس سریال «کسلوانیا»

دانلود زیرنویس فارسی سریال Castlevania سریال داستان آخرین بازمانده‌ی خاندان بدنام بلمونت را روایت می‌‌کند که در تلاش است تا از نابودی اروپای شرقی توسط ولاد دراکولا جلو ری کند. اما…

دانلود زیرنویس سريال Better Call Saul