دانلود زیرنویس فارسی سریال Carnival Row | گذر کارناوال

تاریخ اکران : 2019 دسته بندی : سریال ژانر: جنایی درام فانتزی
593 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی سریال Carnival Row
  • نام فیلم: Carnival Row مدت زمان: 56mins
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Travis Beacham, René Echevarria نویسنده:
  • بازیگران: Orlando Bloom, Cara Delevingne, Simon McBurney
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.8
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

یک کارآگاه انسانی و یک پری یک رابطه خطرناک در دنیای خیالی ویکتوریا ، که در آن صلح ناخوشایند شهر فرو می ریزد ، هنگامی که قتل ها یک هیولا غیرقابل تصور را آشکار می کنند ، فروپاشید.

A human detective and a fairy rekindle a dangerous affair in a Victorian fantasy world, where the city’s uneasy peace collapses when a string of murders reveals an unimaginable monster.

35758

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال Carnival Row

دانلود زیرنویس سریال Carnival Row سریال گذر کارناوال یا محله کارناوال یا کارناوال رو (Carnival Row) عنوان یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی در ژانر جنایی، درام و فانتزی است که توسط رنه اچواریا و تراویس بیچام ساخته شده‌ است.در این سريال هنرمندانی چون به اورلاندو بلوم، کارا دلوین، سایمن مک‌برنی، تامزین مرچانت، دیوید گیسی، اندرو گاور، کارلا کروم و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه داستان زیرنویس سریال «گذر کارناوال»

دانلود زیرنویس فارسی سریال Carnival Row  درباره محله ای در دوره‌ی نئو ویکتوریایی است. موجوداتی افسانه‌ای پس از گریز از سرزمینشان که دچار جنگ شده در این شهر گرد هم جمع می‌آیند و این حضور، آغازگر اختلافات و تنش‌هایی بین این موجودات و شهروندان می‌شود. در این میان، سلسله قتل‌هایی اسرارآمیز در حال رخ دادن است که نگرانی همگان را برانگیخته است. بازرس پلیسی به نام رایکرافت فیلوستریت ماموریت می‌یابد تا بر روی قتل چند هنرمند کارناوال تحقیق کند…

دانلود زیرنویس سريال House of the Dragon