دانلود زیرنویس فارسی سریال C.B. Strike

تاریخ اکران : 2017 دسته بندی : سریال ژانر: جنایی درام رازآلود
939 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی سریال C.B. Strike
  • نام فیلم: C.B. Strike | استرایک مدت زمان: 1 ساعت
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : انگلیس
  • کارگردان : Susan Tully, Michael Keillor, Tom Edge, Ben Richards نویسنده:
  • بازیگران: Tom Burke, Holliday Grainger, Kerr Logan
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.9
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

کهنه سرباز جنگ تبدیل به کارآگاه خصوصی Cormoran Strike قتل های وحشیانه را با کمک شریک مورد اعتماد خود Robin Ellacott حل می کند.

War veteran turned private detective Cormoran Strike solves brutal murders with the help of his trusted partner Robin Ellacott.

27970

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال C.B. Strike

دانلود زیرنویس سریال C.B. Strike استرایک یا C.B. Strike نام یک مجموعهٔ تلویزیونی محصول بی‌بی‌سی است که بر اساس رمان‌های کارآگاهی کورمورن استرایک نوشتهٔ رابرت گالبرایت ساخته شده‌است. پخش سریال از ۲۷ اوت ۲۰۱۷ آغاز شد. فصل اول این مینی سریال بر اساس اولین رمان از ماجراهای استرایک با نام آوای فاخته ساخته شده‌است

خلاصه داستان زیرنویس سریال «استرایک»

دانلود زیرنویس فارسی سریال C.B. Strike  کورمورن استرایک یک جانباز جنگی است که پس از جنگ کارآگاه خصوصی شده و همچنان که در دفتر کوچکی در خیابان دانمارک لندن مشغول به کار است هم از نظر جسمی و هم روحی آسیب دیده‌است. شمّ پلیسی منحصر به فرد و سابقهٔ فعالیتش در بخش ویژه بازرسی در حل چهار پروندهٔ پیچیده که پلیس را گمراه کرده به کمک او می‌آیند. رابین الاکوت زن جوان زیبا و عاقلی است که به‌طور اتفاقی منشی دفتر کارآگاهی استرایک می‌شود و با وجود مخالفت نامزدش دستیار استرایک می‌ماند.

دانلود زیرنویس سريال House of the Dragon