دانلود زیرنویس فارسی سریال Bocchi the Rock!

تاریخ اکران : 2022 دسته بندی : سریال ژانر: انیمیشن کمدی موزیکال
867 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی سریال Bocchi the Rock!
  • نام فیلم: Bocchi the Rock! مدت زمان: 2 ساعت
  • زبان: ژاپنی کشور سازنده : ژاپن
  • کارگردان : Keiichiro Saito, Aki Hamaji, Erika Yoshida نویسنده:
  • بازیگران: Yoshino Aoyama, Sayumi Suzushiro, Saku Mizuno
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 8.5
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

یک دانش آموز دبیرستانی خجالتی، بی دست و پا و تنها علیرغم تردیدها و نگرانی هایش رویای حضور در یک گروه را در سر می پروراند، اما زمانی که به عنوان نوازنده گیتاریست گروهی که به دنبال بزرگ شدن آن هستند استخدام می شود، متوجه می شود که رویای او ممکن است محقق شود. …

A shy, awkward, and lonely high school student dreams of being in a band despite her doubts and worries, but when she is recruited to be the guitarist of a group looking to make it big, she realizes her dream may be able to be ful…

22414

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال Bocchi the Rock!

دانلود زیرنویس سریال Bocchi the Rock!  انیمه Bocchi the Rock! یا بوکی د راک یک مجموعه تلویزیونی است در ژانر کمدی و موزیکال محصول کشور ژاپن که در سال 2022 منتشر شده است. کارگردانی این سريال برعهده Keiichiro Saito, Aki Hamaji, Erika Yoshida بوده است. در انیمه Bocchi the Rock! هنرمندانی چون Yoshino Aoyama, Sayumi Suzushiro, Saku Mizuno به صداپیشگی پرداخته اند.

خلاصه داستان زیرنویس سریال «بوکی د راک»

دانلود زیرنویس فارسی سریال Bocchi the Rock!  هیتوری گوتو یه دختر دبیرستانیه که شروع به یادگیری گیتار کرده و رویاش اینه که عضو یه گروه موسیقی بشه. همینطور خیلی خجالتیه و هیچ دوستی نداره. با این حال، وقتی که با نیجیکا ایجیچی – دختری که درامز میزنه و دنبال یه گیتاریسته که عضو گروهش بشه – ملاقات میکنه، رویاش ممکنه به واقعیت بپیونده.

دانلود زیرنویس سريال House of the Dragon