دانلود زیرنویس فارسی سریال Big Order

تاریخ اکران : 2016 دسته بندی : سریال ژانر: اکشن انیمیشن درام
1,084 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی سریال Big Order
  • نام فیلم: Big Order مدت زمان: 24 mins
  • زبان: Japanese کشور سازنده : Japan
  • کارگردان : Nobuharu Kamanaka, Sakae Esuno, Katsuhiko Takayama نویسنده:
  • بازیگران: Shiori Mikami, Masakazu Morita, Hitomi Harada
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 4.7
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

ده سال پیش کودکی آرزوی نابودی دنیا را داشت. اکنون گروهی از افراد بسته به قدرتی که دارند این توانایی را دارند که خواسته های خود را برآورده کنند. آنها را “کاربر نظم” می نامند. قبل از این بزرگان که قدرت “نظم” را دارند، یک نفر با توانایی حکومت و تسخیر جهان و تبدیل مردم به عروسک زمانی که در صلاحیت او باشد بیشترین برتری را دارد. این قدرت متعلق به Hoshimiya Eiji که او نیز مسئول پدیده های مخربی است که دقیقا ده سال پیش رخ داده است.

Ten years ago, a child wished for the destruction of the world. Now, a group of people has the ability to grant their wishes depending on their power. They are called “Order User. Before these great people who have the power of “Order,” one person excels the most with the ability to rule and conquer the world and turn people into puppets when it is in his jurisdiction. This power belongs to Hoshimiya Eiji, who is also responsible for the destructive phenomena that happened exactly ten years ago.

10741

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال Big Order

انیمه Big Order یا دستور بزرگ یک مجموعه تلویزیونی است در ژانر اکشن و درام محصول کشور ژاپن که در سال 2016 منتشر شده است. دانلود زیرنویس سریال Big Order  کارگردانی این سريال برعهده Nobuharu Kamanaka, Sakae Esuno, Katsuhiko Takayama بوده است. در انیمه Big Order هنرمندانی چون Shiori Mikami, Masakazu Morita, Hitomi Haradaبه صداپیش پرداخته اند.

خلاصه داستان زیرنویس سریال «دستور بزرگ»

دانلود زیرنویس فارسی سریال Big Order  داستان درمورد یک دانش آموز دبیرستانی درون گرا به نام ایجی هوشیمیاست که راز بزر دارد، او وقتی کوچک تر بود آرزوی نابودی دنیا را کرد. بعد از وقوع فاجعه تعدادی از انسان ها قدرت های خاصی به نام اوردر به دست آوردند و این که کاربران اوردر چه کاری بتواندد با آن ها انجام دهند بسته به آرزویشان دارد. ۱۰ سال بعد از خرابی بزرگ، ایجی سعی می کند با قدرت عظیمش کنار بیاید

دانلود زیرنویس فیلم Batman 2022