دانلود زیرنویس فارسی سریال Barry

تاریخ اکران : 2018 دسته بندی : سریال ژانر: اکشن جنایی درام
1,496 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی سریال Barry
  • نام فیلم: Barry مدت زمان: 30 mins
  • زبان: English کشور سازنده : USA
  • کارگردان : Alec Berg, Bill Hader نویسنده:
  • بازیگران: Bill Hader, Stephen Root, Sarah Goldberg
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 8.3
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

بری برکمن، مرد افسرده و سطح پایین، که از فکر برداشتن یک “نشان دیگر” سرخورده شده است، به دنبال راهی برای نجات است. هنگامی که Midwesterner با اکراه به لس آنجلس سفر می کند تا یک بازیگر را که در بستر همسر یک اوباش است اجرا کند، بری نمی داند که شهر فرشتگان ممکن است پناهگاه او باشد. او هدف خود را در کلاس بازیگری دنبال می کند و در نهایت به جامعه امیدواران مشتاق، به ویژه دانش آموز فداکار سالی، که مورد محبت او می شود، کشیده می شود. در حالی که بری می‌خواهد زند جدیدی را به‌عنوان یک بازیگر آغاز کند، سرپرست او، فوچس، ایده‌های دیگری دارد و گذشته جنایتکارانه مرد قاتل به او اجازه نمی‌دهد به این راحتی کنار برود.

Disillusioned at the thought of taking down another “mark,” depressed, low-level hit man Barry Berkman seeks a way out. When the Midwesterner reluctantly travels to Los Angeles to execute a hit on an actor who is bedding a mobster’s wife, little does Barry know that the City of Angels may be his sanctuary. He follows his target into acting class and ends up instantly drawn to the community of eager hopefuls, especially dedicated student Sally, who becomes the object of his affection. While Barry wants to start a new life as an actor, his handler, Fuches, has other ideas, and the hit man’s criminal past won’t let him walk away so easily.

11287

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال Barry

دانلود زیرنویس سریال Barry بری یک مجموعه تلویزیونی در ژانر اکشن، درام و جنایی محصول کشور آمریکا است که توسط الک برگ و بیل هدر ساخته شد و در 25 مارس 2018 از شبکه HBO پخش شد. هدر در نقش بری برکمن، یک قاتل اهل کلیولند که به لس آنجلس سفر می کند تا کسی را بکشد اما پیدا می کند، بازی می کند. خودش در حال پیوستن به یک کلاس بازیگری که توسط جین کوزینو (هنری وینکلر) تدریس می‌شود، جایی که با سالی رید (سارا گلدبرگ) بازیگر مشتاق ملاقات می‌کند و شروع به زیر سوال بردن مسیر زند خود می‌کند زیرا با شرکای جنایتکار خود مانند مونرو فوچس (استیون روت) و نوهو سروکار دارد. هنک (آنتونی کاریگان). فصل دوم در 31 مارس 2019 پخش شد. در آوریل 2019، HBO سریال را برای فصل سوم تمدید کرد، در حالی که فصل چهارم آن نوشته شده است.

خلاصه داستان زیرنویس سریال «بری»

دانلود زیرنویس فارسی سریال Barry  آدمکشی از غرب آمریکا به لس آنجلس می رود و تصادفا وارد گروه تئاتر شهر می شود و …