دانلود زیرنویس فارسی سریال Atlanta

تاریخ اکران : 2016 دسته بندی : سریال ژانر: درام کمدی موزیکال
1,135 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی سریال Atlanta
  • نام فیلم: Atlanta مدت زمان:
  • زبان: English کشور سازنده : USA
  • کارگردان : Donald Glover نویسنده:
  • بازیگران: Donald Glover, Brian Tyree Henry, LaKeith Stanfield, Zazie Beetz
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 8.6
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

آتلانتا یکی از شهرهای برتر برای رپرهای جوانی است که به دنبال کسب نامی برای خود در این تجارت هستند. در میان این افراد تازه وارد، آلفرد مای ، یک هنرمند داغ جدید است که در تلاش برای درک مرز بین زند واقعی و زند خیابانی است. او توسط پسر عمویش، Earn، مدیریت می شود، که پس از بازگشت به خانه در ATL در صحنه رپ محلی و حرفه پسر عمویش گرفتار می شود. اورن هر کاری که می تواند انجام می دهد تا بتواند حرفه آلفرد را به سطح بعدی برساند. داریوش، دست راست رپر و بینا، نیز در همراهان آلفرد است. وقتی اورن مشغول مدیریت حرفه پسر عمویش نیست، بیشتر وقت خود را با بهترین دوستش ونسا می گذراند که مادر دخترش نیز هست.

Atlanta is one of the top cities for young rappers looking to make a name for themselves in the business. Among those up-and-comers is Alfred Miles, a hot new artist who is trying to understand the line between real life and street life. He is managed by his cousin, Earn, who gets caught up in the local rap scene and his cousin’s career after returning home to the ATL. Earn does whatever he can to try to get Alfred’s career to the next level. Darius, the rapper’s right-hand man and visionary, is also in Alfred’s entourage. When Earn isn’t busy managing his cousin’s career, he spends much of his time with best friend Vanessa, who is also the mother of his daughter.

2924

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال Atlanta:

دانلود زیرنویس سریال Atlanta آتلانتا یک مجموعه تلویزیونی کمدی-درام آمریکایی است که توسط دونالد گلاور ساخته شده است. این سریال در 6 سپتامبر 2016 در FX پخش شد و برای فصل سوم و چهارم تمدید شد و فصل سوم آن قرار است در اوایل سال 2022 پخش شود. خواننده رپ Paper Boi (برایان تایری هنری) در حالی که در صحنه رپ آتلانتا حرکت می کنند. همچنین در آن لیکیت استنفیلد و زازی بیتز ایفای نقش می‌کنند.

خلاصه داستان زیرنویس سریال “آتلانتا”:

این سریال ارن (دونالد گلاور) را در طول زند روزمره اش در آتلانتا، جورجیا دنبال می کند که سعی دارد زند خود را در برابر چشمان دوست دختر سابق خود، که مادر دخترش است،دانلود زیرنویس فارسی سریال Atlanta  و همچنین پدر و مادرش و پسر عمویش آلفرد (برایان تیری هنری)، که رپری با نام هنری “Paper Boi” است سروسامان دهد.

دانلود زیر نویس فارسی سریال vikings