دانلود زیرنویس فارسی سریال Archive 81

تاریخ اکران : 2022 دسته بندی : سریال ژانر: ترسناک درام رازآلود
599 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی سریال Archive 81
  • نام فیلم: Archive 81 مدت زمان: None
  • زبان: English کشور سازنده : USA
  • کارگردان : Rebecca Thomas, Haifaa Al-Mansour, Evan Bleiweiss, Paul Harris Boardman نویسنده:
  • بازیگران: Mamoudou Athie, Dina Shihabi, Evan Jonigkeit
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.5
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

هنگامی که آرشیودار دن ترنر، کار مرموزی را برای بازسازی مجموعه ای از نوارهای ویدئویی آسیب دیده از سال 1994 انجام می دهد، خود را در حال بازسازی آثار ندساز ملودی پندراس و تحقیق او در مورد یک فرقه خطرناک می بیند. همانطور که دن به داستان ملودی کشیده می شود، متقاعد می شود که می تواند او را از پایان وحشتناکی که 25 سال پیش با او ملاقات کرد نجات دهد.

When archivist Dan Turner takes a mysterious job restoring a collection of damaged videotapes from 1994, he finds himself reconstructing the work of documentary filmmaker Melody Pendras and her investigation into a dangerous cult. As Dan is drawn into Melody’s story, he becomes convinced he can save her from the terrifying end she met 25 years ago.

6747

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال Archive 81

دانلود زیرنویس سریال Archive 81 آرشیو هشتاد و یک، یک مجموعه تلویزیونی در ژانر درام، ترسناک و رازآلود محصول کشور آمریکا در سال 2022 است که توسط ربکا سوننشاین ساخته شده و توسط پل هریس بوردمن نوشته شده و توسط سوننشاین، بوردمن و جیمز وان تهیه شده است. مامودو آتی و دینا شیهابی در نقش های اصلی این فیلم بازی می کنند. این سریال در 14 ژانویه 2022 در نتفلیکس منتشر شد. در سريال Archive 81 بازیگرانی چون Ariana Neal، Dina Shihabi، Evan Jonigkeit، و… به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه داستان زیرنویس سریال «آرشیو هشتاد و یک»

دانلود زیرنویس فارسی سریال Archive 81  یک متصدی بایگانی شغلی را برای تعمیر مجموعه ای آسیب دیده از کاست های ویدیو که مربوط به تحقیقات یک فیلمساز درباره گروهی خطرناک و شیطانی است، به عهده می رد….

دانلود زیرنویس سريال Succession