دانلود زیرنویس فارسی سریال Animal Kingdom

تاریخ اکران : 2016 دسته بندی : سریال ژانر: جنایی درام
2,607 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی سریال Animal Kingdom
  • نام فیلم: Animal Kingdom مدت زمان:
  • زبان: English کشور سازنده : USA
  • کارگردان : Jonathan Lisco نویسنده:
  • بازیگران: Shawn Hatosy, Ben Robson, Jake Weary, Finn Cole
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 8.2
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

داستان سریال بر روی جاشوا “جی کودی” 17 ساله است که پس از مرگ مادرش بر اثر مصرف بیش از حد هروئین ، با اقوام خود در شهر ساحلی کالیفرنیای جنوبی خود زند می کند. این قبیله که توسط جانین “اسمورف” کودی و دست راستش باز ، که کار را اداره می کند و به ضرب گلوله می پردازد ، هدایت می شوند ، از پاپ تشکیل شده است ، مسن ترین و خطرناک ترین پسرهای کودی. کریگ ، پسر وسط سخت و بی باک ؛ و Deran ، “بچه” مشکوک و مشکوک خانواده.

The series centers on 17-year-old Joshua “J” Cody, who moves in with his freewheeling relatives in their Southern California beach town after his mother dies of a heroin overdose. Headed by boot-tough matriarch Janine “Smurf” Cody and her right-hand Baz, who runs the business and calls the shots, the clan also consists of Pope, the oldest and most dangerous of the Cody boys; Craig, the tough and fearless middle son; and Deran, the troubled, suspicious “baby” of the family.

2520

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

< برچسب ها

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

نظرات

علی در 25 ژوئن 2022 در 3:28 ب.ظ گفته:

پاسخ

لطفا فصل ۶ بزارید

    mohamadd1998 در 25 ژوئن 2022 در 6:30 ب.ظ گفته:

    پاسخ

    سلام، هنوز زیرنویسی از سمت مترجما منتشر نشده که ما بتونیم قرار بدیم.

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال Animal Kingdom:

دانلود زیرنویس سریال Animal Kingdom پادشاهی حیوانات یک مجموعه تلویزیونی درام آمریکایی است که توسط جاناتان لیسکو توسعه یافته است. این فیلم بر اساس فیلم استرالیایی 2010 با همین نام توسط دیوید میچاد ، تهیه کننده اجرایی این سریال ، در کنار لیز واتس که تهیه کننده فیلم نیز بوده است ، ساخته شده است. الن بارکین نقش اصلی جانین “اسمورف” کودی را در چهار فصل اول بازی کرد که توسط جکی ویور در فیلم 2010 بازی شد. فصل دوم در جولای 2016 ، از سیزده قسمت که در 30 مه 2017 به نمایش درآمد. در جولای 2017 ، TNT این سریال را برای فصل سوم که در 29 مه 2018 آغاز شد تمدید کرد. در جولای 2018 ، TNT این سریال را برای فصل چهارم تمدید کرد. برای اولین بار در 28 مه 2019 پخش شد.

در جولای 2019 ، TNT این سریال را برای فصل پنجم تمدید کرد. در ژانویه 2021 ، قبل از پخش فصل پنجم ، این سریال برای فصل ششم و آخرین تمدید شد. فصل پنجم در 11 ژوئیه 2021 پخش شد.

خلاصه داستان زیرنویس سریال “پادشاهی حیوانات”:

دانلود زیرنویس فارسی سریال Animal Kingdom این سریال پسربچه ای ۱۷ ساله را دنبال می‌کند که پس از مرگ مادرش، نزد اقوام جداشده خود، کودیس، یک قبیله خاندان جنایتکار تحت فرمانداری اسمورف، می‌رود.

دانلود زیرنویس سریال breaking bad