دانلود زیرنویس سریال you

تاریخ اکران : 2018 دسته بندی : سریال ژانر: جنایی درام عاشقانه
3,584 بازدید
دانلود زیرنویس you
  • نام فیلم: you مدت زمان: 43دقیقه
  • زبان: انگلسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Sera GambleGreg Berlanti writer= نویسنده:
  • بازیگران: Penn BadgleyVictoria PedrettiAmbyr Childers
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 7.0
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

جیمز 17 ساله است و تقریباً مطمئن است که روان پریش است. آلیسا ، 17 ساله ، دختر جدید باحال و بد اخلاقی در مدرسه است. این دو با هم ارتباط برقرار می کنند و او او را متقاعد می کند که در جستجوی پدر واقعی اش راهی سفر جاده ای شود.

A dangerously charming, intensely obsessive young man goes to extreme measures to insert himself into the lives of those he is transfixed by.

1502

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال you :

دانلود زیرنویس سریال youشما یک مجموعه تلویزیونی هیجانی روانشناختی آمریکایی هستید که توسط گرگ برلانتی و سرا گمبل توسعه یافته است. فصل اول که توسط کمپانی Warner Horizon و با همکاری Alloy Entertainment و A&E Studios تهیه شده است ، بر اساس رمانی از Caroline Kepnes در سال 2014 ساخته شده است و جو گلدبرگ ، مدیر کتابفروشی نیویورک و قاتل سریالی را که عاشق مشتری به نام Guinevere Beck می شود دنبال می کند. و به سرعت دچار وسواس شدید ، سمی و هذیانی می شود. فصل دوم جو را نقل می کند که به لس آنجلس نقل مکان می کند و عاشق وارث محلی لاو کوین می شود. در فصل اول که در سال 2018 منتشر شد ، پن بادگلی ، الیزابت لیل ، لوکا پادوان ، زاک چری و شای میچل بازی می کنند. برای فصل دوم ، Ambyr Childers به ​​یک سریال معمولی ارتقا یافت و به ویکتوریا پدرتتی ، جیمز اسکالی ، جنا اورتگا و کارملا زومبادو پیوست.

 

خلاصه داستان دانلود زیرنویس سریال you فصل ۳ :

این سریال در 9 سپتامبر 2018 در ایالات متحده و در 26 دسامبر 2018 در Netflix به صورت بین المللی پخش شد. این سریال قبل از محبوبیت بیشتر و موفقیت مهمی برای Netflix ، با بیش از 43 میلیون بیننده ، مخاطبان محدودی را در طول عمر جذب کرد. اولین فصل را پس از اولین بار در سرویس استریم پخش کرد. مادام العمر اعلام کرد که شما بر اساس رمان بعدی کپنز ، بدنهای پنهان ، در 26 ژوئیه 2018 ، پیش از آغاز پخش سریال ، برای فصل دوم تمدید شده اید. در دسامبر 2018 ، اعلام شد که این مجموعه به عنوان عنوان Netflix Original به Netflix منتقل می شود. فصل دوم به طور انحصاری در Netflix در 26 دسامبر 2019 منتشر شد. در ژانویه 2020 ، این سریال توسط Netflix برای فصل سوم تمدید شد ، که قرار است در سه ماهه چهارم 2021 منتشر شود ، و Badgley و Pedretti هر دو نقش خود را بازی می کنند به زیرنویس you فصل سوم داستان جو گلدبرگ ، مدیر کتابفروشی در نیویورک را دنبال می کند که با ملاقات با نور بک ، نویسنده مشتاق ، شیفته او می شود. او وسواس سمی خود را با استفاده از رسانه های اجتماعی و سایر فناوری ها برای ردیابی حضور او و رفع موانع عاشقانه آنها تغذیه می کند.

 

معروفترین نقد به زیرنویس you :

زیرنویس سریال youدر فصل دوم ، جو گلدبرگ برای فرار از گذشته خود از نیویورک به لس آنجلس نقل مکان می کند و با یک هویت جدید شروع می کند. وقتی با سرآشپز مشتاق لاو کوین آشنا می شود ، جو شروع به افتادن در الگوهای قدیمی وسواس و خشونت می کند. در حالی که جو سعی می کند عشق جدیدی در شهر فرشتگان ایجاد کند ، او تلاش می کند تا رابطه خود با عشق را به هر قیمتی موفق کند تا از سرنوشت تلاش های عاشقانه گذشته خود جلو ری کند.