دانلود زیرنویس سریال westworld

تاریخ اکران : 2016 دسته بندی : سریال ژانر: درام رازآلود علمی تخیلی
3,766 بازدید
دانلود زیرنویس westworld
  • نام فیلم: fear the walking dead مدت زمان: 43دقیقه
  • زبان: انگلسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : <br /> Lisa JoyJonathan Nolan نویسنده: Ricky Gervais
  • بازیگران: Evan Rachel WoodJeffrey WrightEd Harris
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 8.6
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

در تقاطع آینده نزدیک و گذشته تصور شده ، جهانی را کاوش کنید که در آن اشتهای هر انسانی بدون هیچ نتیجه ای قابل ء است.

Set at the intersection of the near future and the reimagined past, explore a world in which every human appetite can be indulged without consequence

1494

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال westworld:

دانلود زیرنویس سریال westworld وست ورلد (به انگلیسی: Westworld) یک مجموعه تلویزیونی علمی تخیلی غربی و دیستوپی آمریکایی است که توسط جاناتان نولان و لیزا جوی خلق شده است. محصول HBO ، بر اساس فیلمی به همین نام در سال 1973 (نویسند و کارگردانی مایکل کریچتون) و تا حدودی دنباله فیلم Futureworld در سال 1976 است. داستان در وست ورلد آغاز می شود ، یک پارک تفریحی تخیلی و از نظر فناوری با تم وحش-غرب و دارای “میزبان” اندرویدی. این پارک میزبان “مهمانان” پردرآمدی است که ممکن است وحشتناک ترین خیالات خود را در داخل پارک بدون ترس از انتقام از میزبان ، که با برنامه نویسی آنها از آسیب رساندن به انسانها جلو ری می کنند ، برآورده کنند. بعداً ، در فصل سوم ، داستان سریال در اواسط قرن 21 به دنیای واقعی گسترش می یابد ، جایی که زند مردم توسط یک هوش مصنوعی قدرتمند به نام Rehoboam هدایت و کنترل می شود.

خلاصه داستان دانلود زیرنویس سریال westworld:

دانلود زیرنویس وست ورلد در فصل اول خود مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و به خاطر اجراها ، تصاویر بصری ، روایت ، مضامین و موسیقی موسیقی رامین جوادی تحسین شد. این سریال در فصل های دوم و سوم بازخوردهای مثبتی دریافت کرد ، هرچند عناصر خاصی از داستان و شخصیت پردازی آن مورد انتقاد قرار گرفت. این سریال با دریافت 9 جایزه امی از 54 نامزدی ، جوایز متعددی را دریافت کرده است. تاندیو نیوتن در سال 2018 برنده جایزه امی بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سریال درام شد.

زیرنویس فارسی سریال westworld نولان و جوی به عنوان جی جی آبرامز ، جری واینتراب و برایان بورک به عنوان تهیه کننده اجرایی خدمت می کنند. فصل اول بین 2 اکتبر و 4 دسامبر 2016 پخش شد. شامل ده قسمت بود در نوامبر 2016 ، HBO این سریال را برای فصل دوم ده قسمتی تمدید کرد که از 22 آوریل تا 24 ژوئن 2018 پخش شد. اولین نمایش Westworld در HBO بالاترین رتبه بندی بینندگان شبکه را برای اولین بار از اولین قسمت True Detective در 2014 داشت. علاوه بر این ، این سریال به عنوان پربیننده ترین فصل اول هر سری اصلی HBO رتبه بندی می شود. فصل سوم هشت قسمتی در 15 مارس 2020 پخش شد و در 3 مه 2020 به پایان رسید. در آوریل 2020 ، HBO این سریال را برای فصل چهارم تمدید کرد.