دانلود زیرنویس سریال the wire

تاریخ اکران : 2002 دسته بندی : سریال ژانر: جنایی درام
3,289 بازدید
دانلود زیرنویس wire
  • نام فیلم: The Wire مدت زمان: 43دقیقه
  • زبان: انگلسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : David Simon نویسنده: Ricky Gervais
  • بازیگران: <br /> Dominic WestLance ReddickSonja Sohn
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 9.2
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

صحنه مواد مخدر بالتیمور ، همانطور که از چشم فروشندگان مواد مخدر و نیروی انتظامی دیده می شود.

The Baltimore drug scene, as seen through the eyes of drug dealers and law enforcement.

1239

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال the wire :

دانلود زیرنویس سریال The Wire یک مجموعه تلویزیونی جنایی درام آمریکایی است که توسط نویسنده و گزارشگر سابق پلیس دیوید سایمون ایجاد و نوشته شده است. این سریال توسط شبکه کابلی HBO در ایالات متحده پخش شد. The Wire در 2 ژوئن 2002 به نمایش درآمد و در 9 مارس 2008 به پایان رسید و شامل 60 قسمت در پنج فصل بود. ایده این نمایش به عنوان یک درام پلیس بر اساس تجربیات شریک نویسند او اد برنز ، کارآگاه قتل سابق و معلم مدرسه تی شروع شد.

The Wire که در بالتیمور ، مریلند تنظیم و تولید می شود ، نهاد متفاوتی از شهر و ارتباط آن با مجریان قانون را در هر فصل معرفی می کند ، در حالی که شخصیت ها را حفظ کرده و خطوط داستانی فصل های قبل را پیش می برد. پنج موضوع ، به ترتیب زمانی عبارتند از: تجارت غیرقانونی مواد مخدر ، سیستم بندری ، ت شهر و بوروکراسی ، آموزش و مدارس ، و رسانه خبری چاپی. سیمون به دلیل آشنایی با این شهر تصمیم گرفت برنامه را در بالتیمور تنظیم کند. بازیگران بزرگ عمدتا متشکل از بازیگرانی هستند که به دلیل نقش های دیگر چندان شناخته شده نیستند ، و همچنین شخصیت های بیشماری از بالتیمور و مریلند در نقش های مهمان و مکرر. سیمون گفته است که علی رغم ساختن آن به عنوان یک درام جنایی ، این نمایش “واقعاً درباره شهر آمریکا و نحوه زند ما با هم است. این درباره نحوه تأثیر نهادها بر افراد است. معامله گر ، سیاستمدار ، قاضی یا وکیل ، همه در نهایت به خطر می افتند و باید با هر نهادی که متعهد هستند ، مبارزه کنند. ”
سیم به خاطر موضوعات ادبی ، کاوش دقیق غیر معمول در جامعه و سیاست و تصویر واقع گرایانه زند شهری مورد ستایش قرار می رد. این سریال در طول پخش اولیه خود فقط میان ن رتبه بندی را دریافت کرد و هرگز هیچ جایزه تلویزیونی بزر دریافت نکرد ، اما اکنون به طور گسترده ای به عنوان یکی از بزرگترین برنامه های تلویزیونی تمام دوران شناخته می شود.

خلاصه داستان دانلود زیرنویس سریال wire:

زیرنویس the wire سایمون اظهار داشت که او در ابتدا قصد داشت یک فیلم درام پلیس را بر اساس تجربیات شریک نویسند خود اد برنز ، کارآگاه قتل سابق و معلم مدرسه تی که با سیمون در پروژه هایی از جمله The Corner (2000) همکاری کرده بود ، ایجاد کند. برنز ، هنگام کار بر روی تحقیقات طولانی مدت از فروشندگان خشونت آمیز مواد مخدر با استفاده از فناوری نظارت ، اغ از بوروکراسی اداره پلیس بالتیمور ناامید شده بود. سیمون به عنوان گزارشگر پلیس The Baltimore Sun شباهت هایی با سختی های خود داشت.

سیمون به دلیل آشنایی با این شهر تصمیم گرفت برنامه را در بالتیمور تنظیم کند. سیمون در زمان نویسند و تهیه کننده برنامه NBC Homicide: Life on the Street ، بر اساس کتاب Homicide: A Year on the Killing Streets (1991) ، که همچنین در بالتیمور تنظیم شد ، با مدیران شبکه NBC که از بدبینی نمایش ناراضی بودند. سیمون می خواست از تکرار این در ری ها اجتناب کند و به دلیل رابطه کاری آنها از مینی سریال The Corner ، The Wire را به HBO برد. HBO در ابتدا در مورد درام پلیس در ترکیب خود مشکوک بود اما موافقت کرد که قسمت آزمایشی را تولید کند. سیمون با شهردار بالتیمور تماس گرفت و به او گفت که می خواهد تصویری تاریک از جنبه های خاص شهر ارائه دهد. از سیمون استقبال شد تا دوباره در آنجا کار کند. او امیدوار بود که این نمایش نظر برخی از بینندگان را تغییر دهد اما گفت بعید است که روی موضوعاتی که به نمایش می گذارد تأثیر بگذارد.

معروفترین نقد به زیرنویس the wire :

زیرنویس سریال the wire بازیگران این نمایش به دلیل اجتناب از ستاره های بزرگ و استفاده از بازیگران شخصیتی که در نقشهایشان طبیعی به نظر می رسند مورد ستایش قرار گرفته است. ظاهر بازیگران به عنوان یک کل با ارائه طیف وسیعی از بشریت بر روی صفحه نمایش ، ناقض انتظارات تلویزیون توصیف شده است. بازیگران آمریکایی آفریقایی تبار هستند ، مطابق با مشخصات جمعیتی بالتیمور.

وندل پیرس ، بازیگر نقش کارآگاه بانک مورلند ، اولین بازیگری بود که انتخاب شد. دومینیک وست ، که برنده نقش اصلی ظاهری کارآگاه جیمی مک نالتی بود ، یک نوار ارسال کرد که شب قبل از آخرین مهلت استماع برای ضبط یک صحنه توسط خودش ضبط کرد. لنس ردیک پس از آزمایش برای نقشهای بانک ، نقش سدریک دانی را دریافت کرد و حباب معتاد به هروئین مایکل کی ویلیامز تنها پس از یک ممیزی واحد عمر لیتل را دریافت کرد. ویلیامز پس از ملاقات با فلیشیا پیرسون برای بازی در نقش اسنوپ در یک بار محلی بالتیمور ، مدت کوتاهی پس از گذراندن دوران محکومیت خود برای قتل درجه دوم ، وی را توصیه کرد.

چندین شخصیت برجسته بالتیمور ، از جمله فرماندار سابق مریلند ، Robert L. Ehrlich Jr .؛ کشیش فرانک M. رید سوم؛ شخصیت رادیویی مارک اشتاینر ؛ رئیس پلیس سابق و شخصیت رادیویی اد نوریس ؛ راب بل ، نماینده ویرجینیا ؛ خبرنگار و سردبیر Baltimore Sun دیوید اتلین ؛ کن اولمان ، مدیر اجرایی شهرستان هاوارد ؛ و شهردار سابق کورت اشموک علیرغم بازیگران حرفه ای در نقش های جزئی ظاهر شده اند. “ملوین کوچک” ویلیامز ، ارباب مواد مخدر بالتیمور که در دهه 1980 توسط تحقیقاتی که برنز در آن دست داشت دست ر شد ، در فصل سوم نقش مکرری به عنوان یک دی داشت. جی لندسمن ، افسر قدیمی پلیس که از شخصیتی به همین نام الهام گرفته بود ، نقش ستوان دنیس ملو را ایفا کرد. فرمانده پلیس بالتیمور ، گری داداریو ، دانلود زیرنویس سریال The Wireدر دو فصل اول به عنوان مشاور فنی سریال فعالیت می کرد و نقش مکرری در مقام دادستان گری دیپاسکاله ایفا می کرد. سیمون هنگام تحقیق درباره کتاب قتل خود: یک سال در خیابان های کشتار ، روی دداریو سایه افکنده است و دآداریو و لندسمن هر دو موضوع این کتاب هستند.

پیش از این بیش از 12 بازیگر در اولین درام Oz یک ساعته HBO حضور داشتند. JD Williams ، Seth Gilliam ، Lance Reddick و Reg E. Cathey در نقش های بسیار برجسته در Oz حضور داشتند ، در حالی که تعدادی دیگر از ستارگان برجسته The Wire ، از جمله وود هریس ، فرانکی فیسون ، جان دومان ، کلارک پترز ، دومنیک لومباردوززی ، مایکل هایت ، مایکل پاتس و متد من حداقل در یک قسمت از Oz حضور داشتند. اعضای گروه Erik Dellums ، Peter Gerety ، Clark Johnson ، Clayton LeBouef ، Toni Lewis و Callie Thorne نیز در Homicide: Life on the Street ، زودتر و مجموعه های تلویزیونی برنده جایزه همچنین بر اساس کتاب سیمون. لوئیس در اوز نیز ظاهر شد. تعدادی از بازیگران و اعضای گروه نیز در مینی سریال HBO The Corner از جمله کلارک پیترز ، Reg E. Cathey ، Lance Reddick ، ​​Corey Parker Robinson ، Robert F. Chew ، Delaney Williams و Benay Berger ظاهر شدند.