دانلود زیرنویس سریال the originals

تاریخ اکران : 2013 دسته بندی : سریال ژانر: درام فانتزی
3,729 بازدید
دانلود زیرنویس the originals
  • نام فیلم: the originals مدت زمان: 43دقیقه
  • زبان: انگلسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Julie Plec نویسنده: Ricky Gervais
  • بازیگران: Joseph MorganDaniel GilliesClaire Holt
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 8.2
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

بعد از اینکه همسر تونی به طور غیرمنتظره ای می میرد ، شخصیت دوست داشتنی او به یک رفتار تکانشی و مراقب شیطان تبدیل می شود. دنیای قدیمی خود را طوفان می کند

A family of power-hungry thousand-year-old vampires look to take back the city that they built and dominate all those who have done them wrong.

1235

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال the originals:

دانلود زیرنویس سریال The Originals یک مجموعه تلویزیونی درام ماوراءالطبیعه فانتزی آمریکایی است که در 3 اکتبر 2013 از CW شروع به پخش کرد. این خلاصه ای از The Vampire Diaries و اولین مجموعه تلویزیونی این حق رای است که بر اساس سری اصلی آن ساخته شده است. این سریال کلاوس مایکلسون ترکیبی خون آشام-گر نه را دنبال می کند در حالی که او و خانواده اش در ر سیاست های ماوراء طبیعی محله فرانسوی نیواورلئان می شوند.

در 10 مه 2017 ، The CW این سریال را برای فصل پنجم تمدید کرد. در 20 جولای 2017 ، توسط جولی پل ، سازنده سریال ، قبل از Comic Con اعلام شد که پنجمین فصل این سریال آخرین فصل آن خواهد بود. پخش فصل آخر در 18 آوریل 2018 آغاز شد و در 1 اوت 2018 به پایان رسید.

خلاصه داستان دانلود زیرنویس سریال originals:

The Originals ، خلاصه داستان The Vampire Diaries ، شامل سه خواهر و برادر مایکلسون است: کلاوس (جوزف مورگان) ، ایلیا (دانیل لیز) و ربکا (کلر هولت). خانواده مایکلسون به دلیل این واقعیت که اولین خون آشامانی هستند که معمولاً به عنوان “اصیل” شناخته می شوند. نیکلاوس “کلاوس” مایکلسون پسر جادوگر و گر نه است و تلاش او برای آزادسازی طبیعت دورگه خود در The Vampire Diaries به تفصیل شرح داده شده است. خ ان در پشتی ، که در 25 آوریل 2013 پخش شد ، همچنین نشان داد که گر نه هیلی (فیبی تونکین) ، که کلاوس با او یک شب بوده است ، فرزند خود را باردار است.

این مجموعه با بازگشت خواهران و برادران اصلی به شهر نیواورلئانز برای اولین بار از سال 1919 آغاز می شود ، جایی که هایلی باردار نیز در آنجا ن شده است. آنها با ساختن محله فرانسوی ، هنگام فرار از پدر انتقامجوشان ، میکائیل (سباستین روشه) مجبور به ترک آن شدند. در غیاب آنها ، محافظ کلاوس ، مارسل (چار مایکل دیویس) ، مسئولیت محله فرانسوی را بر عهده گرفت. کلاوس تصمیم می رد که آنها باید مارسل را از بین ببرند و شهری را که قبلاً متعلق به آنها بود ، پس ب رند و از شهر خود در برابر جنگ بین خون آشام ها ، گرگ ها و جادوگران محافظت کنند.

فصل اول نحوه تولد فرزند عرفانی کلاوس را توصیف می کند و از تهدیدهایی صحبت می کند که اصالتا با هم باید او را از این کار مصون نگه دارند.

فصل دوم به بازگشت کلاوس و والدین خواهر و برادرش ، ورود خاله ای که زند نوزاد را تهدید می کند و یک عضو جدید خانواده که برای کمک حضور پیدا می کند ، می پردازد.

فصل سوم نشان می دهد که مایکلسون ها هم با یک پیشگویی که از سقوط آنها صحبت می کند روبرو هستند و هم با نسل اول خون آشام های غیر اصلی که آنها را دوست داشتند ، که نزدیک به یک هزاره است می خواهند از مایکلسون انتقام ب رند.

دانلود زیرنویس سریال The Originals فصل چهارم پنج سال دیگر پیش می رود و مایکلسون ها به نیواورلئان باز می گردند و باید با تهدید عرفانی دوباره بیدار شده ای روبرو شوند که هر چیزی را در مسیر خود از بین می برد.

پنجمین و آخرین فصل این سریال هفت سال پس از فصل چهارم اتفاق می افتد و هوپ در حال حاضر در مدرسه ای برای کودکان ماوراء طبیعی نوجوان است ، مدرسه شبانه روزی جوانان و عدان سالواتوره و مایکلسون هنوز باید با تهدیدهای قدیمی روبرو شوند. فصل قبل در حالی که سعی می کردند دوباره خانواده خود را متحد کنند.

معروفترین نقد به زیرنویس the originals :

زیرنویس سریال the originals جوزف مورگان در نقش کلاوس مایکلسون: پادشاه خودخوانده محله فرانسوی نیواورلئان و ترکیبی اصلی: خون آشام نیمه اصلی و نیمه گر نه. کلاوس به عنوان پسر یک جادوگر و یک گر نه در کنار خون آشام بودن با جادو ، یکی از قدرتمندترین و ترسناکترین موجودات ماوراء طبیعی در تاریخ است ، اما نقطه نرمی برای خانواده خود دارد. او پدر دختر هیلی ، هوپ است و پدر خوانده مارسل ، همچنین محافظ سابق او است. او سرانجام احساساتی نسبت به Cami ایجاد می کند.
دانیل لیس در نقش ایلیا مایکلسون: یک خون آشام اصلی و برادر ناتنی بزرگتر کلاوس. نشان داده می شود که او بسیار باهوش است ، همیشه کت و شلوار می پوشد و در مقایسه با گرایشات شدیدتر کلاوس ، سرسخت است. او همچنین به عنوان “برادر نجیب” شناخته می شود. او برای هایلی محبت های عاشقانه ای دارد.
کلر هولت در نقش ربکا مایکلسون (فصل 1 ؛ ستاره مهمان ویژه فصل های 2-5): یک خواهر ناتنی اصلی خون آشام اصلی و کلاوس. او مورد علاقه کلاوس و جوانترین خواهر و برادر مایکلسون پس از مرگ هنریک است. زمانی او با مارسل رابطه عاشقانه داشت. علی رغم عشق بی دریغش به خانواده اش ، او می خواهد عشق را پیدا کند و خانواده ای برای خودش بسازد ، که با نام خانواد و وضعیت خون آشام او پیچیده است. او سرانجام نیواورلئان را ترک می کند تا زند ساده تری را در خارج از خانواده اش دنبال کند. هولت بازیگران اصلی را در پایان فصل 1 ترک می کند اما از آن به بعد به طور پراکنده در هر فصل بازی می کند. مایسی ریچاردسون-سلرز ، ربکا را در نیمه دوم فصل 2 و یک قسمت از فصل 3 ، هنگامی که ربکا بدن جادوگر اوا سینکلر را در اختیار داشت ، به تصویر کشید.
فیبی تونکین در نقش هایلی مارشال: در اصل یک گر نه بود ، بعدها ترکیبی بود که از کلاوس به نام هوپ دختری به دنیا آورد. معلوم می شود که او آلفا از مدت ها پیش گم شده از گروه خون گرگ هایش بوده است. بعداً ، هنگامی که آلفا های سایر خطوط خونی در مقابل او سر تعظیم فرود می آورند ، تبدیل به آلفا کل گروه هلال می شود. او در ابتدا تمایلی به مشارکت با مایکلسون ها ندارد ، اما سرانجام در خانواده پذیرفته می شود و در عوض آنها را می پذیرد. او احساسات عاشقانه ایلیا را متقابل می کند ، اما با جکسون کنر ازدواج می کند تا بسته های آنها را متحد کند.
چار مایکل دیویس در نقش مارسل جرارد: خون آشام و برده سابق. کلاوس ، پدرخوانده و مربی سابقش ، او را وادار کرد. او با ربکا و کامی گذشته ای عاشقانه دارد. رابطه او با مایکلسون در نتیجه سابقه وی با آنها و همچنین تفاوتهای فلسفی پیچیده است. آنها اغ مخالف هستند زیرا کلاوس و مارسل دائماً برای قدرت بر محله فرانسوی نیواورلئان می جنگند. او داوینا را از قربانی شدن نجات می دهد و او را به عنوان دختر خوانده اش تحت حمایت خود می رد. در اواخر فصل سوم ، مارسل به یک خون آشام اصلی ارتقاء یافته تبدیل می شود ، خون آشامی بسیار قوی تر از خود اصلی ، بنابراین پیشگویی گفته شده در آغاز فصل را برآورده می کند.
دانیلا پیندا در نقش سوفی دِرو (فصل 1): جادوگر قدرتمند محله فرانسوی.
لیا پایپز در نقش کمیل اوکانل (فصلهای 1 تا 3 ؛ فصلهای ویژه ستاره مهمان): یک متصدی بار با مدرک روانشناسی که به عنوان درمانگر فعالیت می کند و در نهایت با کلاوس مایکلسون رابطه عاشقانه برقرار می کند. برای چندین دهه ، خانواده او به محافظت از مردم محلی محله فرانسوی در برابر همه چیز غیر طبیعی کمک کرده اند.
دانیل کمپبل در نقش داوینا کلر (فصلهای 1 تا 3 ؛ ستاره های مهمان ویژه فصلهای 4 تا 5): یک جادوگر جوان قدرتمند و دختر خوانده مارسل که دانلود زیرنویس فارسی سریال The Originals در تمام نیو اورلئان نایب قهرمان تمام گروههای جادوگر می شود. او چندان به مایکلسون اهمیت نمی دهد و به دنبال نابودی آنها با کمک مارسل است تا اینکه ناخودآگاه عاشق یکی از آنها می شود.
یوسف توود در نقش وینسنت گریفیت (فصلهای 2-5 ؛ فصل 1 ستاره مهمان): جادوگری که زمانی توسط فین ، برادر بزرگتر در میان خواهر و برادرهای مایکلسون ، تسخیر شده بود. او شوهر سابق اوا سینکلر ، جادوگری است که ربکا در اختیار داشت. او جانشین داوینا به عنوان نایب السلطنه تمام جادوگران در نیواورلئان می شود.
رایلی وولکل در نقش فریا مایکلسون (فصل های 3 تا 5 ؛ فصل دوم): فریا ، خواهر ناتنی بزرگ کلاوس که از دست رفته است ، جادوگری بسیار قدرتمند و ماهر هزار ساله است. او بزرگترین خواهر و برادر مایکلسون است و تنها پس از رهایی از کنترل و نفرین جاودان عمه آنها دالیا به خانواده مایکلسون باز می گردد.
دانیل رز راسل در نقش هوپ مایکلسون (فصل 5) ، دختر نوجوان کلاوس و هیلی ، و موجودی فوق العاده قدرتمند است زیرا دارای نسب سه گانه خون آشام ، گر نه و جادوگر است.
امید جوان توسط Summer Fontana (فصل تکرار 4 ، فصل 5 مهمان) به تصویر کشیده می شود.
Baby Hope توسط بازیگران شیرخوار بدون اعتبار در فصل های 1 تا 3 به تصویر کشیده می شود.
استیون کروگر در نقش جاش روزا (فصل 5 ؛ فصلهای 1 تا 4 مکرر) ، یک بازدید کننده از نیواورلئان که به زودی تبدیل به یک خون آشام می شود. او با داوینا دوست می شود و بعداً به عنوان ستوان مارسل خدمت می کند.