دانلود زیرنویس سریال the last kingdom

تاریخ اکران : 2015 دسته بندی : سریال ژانر: اکشن تاریخی جنگ درام
4,494 بازدید
دانلود زیرنویس last kingdom
  • نام فیلم: Euphoria مدت زمان: 43دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : نویسنده: Kevin Williamson Julie Plec
  • بازیگران: Alexander DreymonEliza ButterworthArnas Fedaravicius
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 8.4
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

همانطور که آلفرد بزرگ از پادشاهی خود در برابر مهاجمان نورس دفاع می کند ، اوترید – که سون است اما توسط وایکینگ ها بزرگ شده است – به دنبال ادعای حق اولاد نیاکان خود است.

As Alfred the Great defends his kingdom from Norse invaders, Uhtred – born a Saxon but raised by Vikings – seeks to claim his ancestral birthright.

1190

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال the last kingdom :

دانلود زیرنویس سریال the last kingdom همانطور که آلفرد بزرگتر از پادشاهی خود در برابر مهاجمان نورس دفاع می کند ، اوترید – که سون است اما توسط وایکینگ ها بزرگ شده است – به دنبال ادعای حق اولاد نیاکان خود است.

ده قسمت سری سوم فقط توسط Netflix تولید شده است. یکی از منتقدین اظهار داشت که این امر تأثیر مثبتی دارد: “با افزایش ارزش تولید ، به ویژه در در ری حماسی پایان قسمت ، که در آن نوسان هر شمشیر و ضربه هر سپر محکم به خانه می رسید ،” وی افزود: “بودجه خونین و خونین نیز افزایش چشم ری داشته است ، تا حد زیادی به دلیل ورود اسکاد زیبا اما روان پریش (Thea Sofie Loch Næss)”. قسمت اعظم این سریال توسط استفان بوچارد نوشته شده و فیلمبرداری آن در مجارستان به پایان رسیده است. بر اساس یک گزارش ، این قسمت ها کاهش سلامت پادشاه آلفرد را پوشش می دهد “در حالی که او سعی می کند اطمینان حاصل کند که دیدگاه شدید او درباره مسیحی ، سون و به عنوان بخشی از یک ملت پایدار انگلیسی ، از او به عنوان میراث خود جان سالم به در خواهد برد … رابطه Uhtred-Alfred در اصل داستان است. “همه ده قسمت از سری 4 در 26 آوریل 2020 در Netflix ظاهر شد. مانند سری 3 ، تفاوت های قابل توجهی در کتاب ها وجود دارد.

خلاصه داستان دانلود زیرنویس سریال آخرین پادشاهی:

سال 866 است و ورود ارتش هیتن بزرگ به بریتانیا در حال بازتعریف روابط بین وایکینگ ها و آنگلو سون ها است. پس از استقرار حکومت دانمارک در یورواک و شرق آنگلیا ، این نمایش عمدتا بر مقاومت پادشاهی و در برابر تهاجمات وایکینگ ها به جنوب انگلستان متمرکز است. داستان در حدود 40-45 سال تا پایان فصل 4 را پوشش می دهد. فصل 1 شامل سالهای 866-878 ، فصل 2 از 878 تا 886 ، فصل 3 از 893 تا 900 و فصل 4 در حدود 901 تا 912 اتفاق می افتد. [نقل قول مورد نیاز]

دانلود زیرنویس the last kingdom قهرمان داستانی اوترد از بانبانبورگ است. در زمان سلطنت اتلرد دوم ، بنبانبورگ (قلعه بامبورگ) و نورثومبریا زند می کرد و فرمانروایی می کرد ، هر چند حدود یک قرن پس از تنظیم آخرین پادشاهی. هنگامی که اترلدر مرد نورتومبریای جنوبی ، الفلم یورک را در سال 1006 به قتل رساند ، اوترد جسور ارل یک نورتومبریای متحد (و احتمالاً ایلدورمان یورک) شد ، که مقر وی در بانبانبورگ بود. او بیشتر وقت خود را صرف دفاع از مرز شمالی در برابر اسکاتلندی ها کرد. او وفادارانه در کنار آنگلو سون ها علیه دانمارکی ها و با ادموند آیرونساید جن د. در سال 1016 پس از به قدرت رسیدن Cnut ، Cnut ارل اوترد را به همراه 40 نجیب زاده سون احتمالاً در روز کریسمس کشته بود. او در مجموعه برنارد کرنول در پایان یک “یادداشت تاریخی” اضافه می کند ، که در آن ، به ویژه در اولین کتاب ، ذکر می کند که اوترت جسور جدش بود. او آزادی نصب Uhtred را در اوایل تاریخ گرفت.

قهرمان داستان (در دوران کودکی اوبرت نامیده می شد) پس از کشته شدن برادر بزرگترش اوترد توسط دانمارکی ها دوباره به عنوان اوترد تعمید می یابد. پدرش به همراه دیگر اشراف زادگان سون نورثومبریا در نبرد با دانمارکی ها کشته می شوند. فقط عمو و مادر ناتنی او زنده می مانند. اوترت و یک دختر سون به نام بریدا توسط برن برده گرفته می شوند که اکنون در نورتومبریای دانمارک قر شده و به خانه خوانده آنها تبدیل شده است. زمان می گذرد و تیرا دختر راگنار در شرف ازدواج است ، اما هم دانمارکی ها شب قبل از عروسی حمله می کنند و زیرنویس the last kingdom سالنی را که خانواده در آن خوابیده اند به آتش می کشند. راگنار زنده زنده سوزانده می شود و تیرا به عنوان برده گرفته می شود. فقط اوترت و بریدا فرار می کنند زیرا شب را در جنگل برای نگهداری از کوره ذغال سنگ گذرانده اند. هدایت مهاجمان توسط کیارتان ، وایکینگ ناراضی است که سالها پیش توسط راگنار به دلیل جرمی که توسط پسر کیارتان ، سون انجام شده بود ، از سرزمین خود اخراج شده بود. اوترید قول می دهد که انتقام مرگ فرزندخوانده اش را ب رد ، در حالی که همزمان امیدوار است که بببانبورگ را از عمویش پس ب رد – او قصد دارد اوترد را بکشد تا بببانبورگ را برای خودش نگه دارد. اوترد مجبور است بین پادشاهی اجدادش و افرادی که او را بزرگ کرده اند یکی را انتخاب کند و وفاداری او دائماً مورد آزمایش قرار می رد.

سری اول تقریباً وقایع رمان های آخرین پادشاهی و اسب سوار کورنول را پوشش می دهد ، اگرچه برای صفحه نمایش متراکم است. سری دوم وقایع رمان های کورنول اربابان شمال و آهنگ شمشیر را پوشش می دهد. سری 3 بر اساس The Burning Land and Death of Kings ساخته شده است ، اما با تغییرات قابل توجهی در طرح.

معروفترین نقد به زیرنویس the last kingdom :

زیرنویس سریال the last kingdom رویدادهای اصلی سلطنت آلفرد بزرگ و وارثانش به خوبی ثبت شده است و تعدادی از مردان به نام اوترت از قلعه بامبورگ فرمانروایی کردند ، که مهمترین آنها اوترت جسور بیش از یک قرن بعد بود. افرادی که به عنوان “دانمارکی” شناخته می شوند از بسیاری از نقاط داخل و اطراف دانمارک ، از جمله جنوب سوئد و نروژ آمده اند. مورخان معتقدند مهاجمان دانمارکی نورثومبریا از یوتلند دانمارک آمده اند ، همانطور که در کتابهای کرنول ذکر شده است ، و همچنین برخی از جزایر دانمارک و شرق دانمارک (جنوب سوئد).