دانلود زیرنویس سریال The Handmaid’s Tale

تاریخ اکران : 2017 دسته بندی : سریال ژانر: درام علمی تخیلی
2,973 بازدید
دانلود زیرنویس Handmaid's Tale
  • نام فیلم: s.. education مدت زمان: 45دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : ایالات متحده
  • کارگردان : Bruce Miller نویسنده: Laurie Nunn
  • بازیگران: <br /> Stars<br /> Elisabeth MossYvonne Strahovski Joseph Fiennes
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 8.4
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

در آینده ای دور از ذهن ، یک زن مجبور می شود به عنوان صیغه تحت دیکتاتوری تئوکراتیک بنیادگرا زند کند.

Set in a dystopian future, a woman is forced to live as a concubine under a fundamentalist theocratic dictatorship.

963

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال The Handmaid’s Tale:

دانلود زیرنویس سریال Handmaid’s Tale داستان دستیار یک مجموعه تلویزیونی دیستوپی آمریکایی است که توسط بروس میلر ساخته شده و براساس رمانی به همین نام ساخته مارگارت اتوود نویسنده کانادایی در سال 1985 ساخته شده است. این سریال توسط سرویس پخش جریانی Hulu به صورت سفارش قیم به 10 قسمت از 10 قسمت تهیه شده است که تولید آن از اواخر سال 2016 آغاز شد. در این داستان یک دیستوپیا به دنبال جنگ داخلی آمریکا وجود دارد که در آن جامعه توتالیتر زنان بارور را تحت سلطه خود قرار می دهد ، کنیزان “، به برد فرزند آور.

سه قسمت اول این سریال در تاریخ 26 آوریل 2017 به نمایش درآمد. هفت قسمت بعدی هر چهارشنبه منتشر می شد. در ژوئیه 2019 ، این سریال برای فصل چهارم تمدید شد ، که برای اولین بار در 27 آوریل 2021 پخش شد. در سپتامبر 2019 ، اعلام شد که Hulu و MGM در حال ساخت یک سری دنباله هستند ، که براساس رمان The Testaments در سال 2019 توسط اتوود ساخته شد. در دسامبر سال 2020 ، پیش از آغاز فصل چهارم ، این سریال برای فصل پنجم تمدید شد.

فصل اول The Handmaid’s Tale موفق به کسب هشت جایزه Primetime Emmy از 13 نامزدی ، از جمله سریال های برجسته درام شد. این اولین نمایش تولید شده توسط هولو است که برنده یک جایزه مهم و همچنین اولین سری از یک سرویس پخش جریانی برای برنده شدن امی برای سریال های برجسته است. همچنین جایزه گلدن گلوب بهترین سریال تلویزیونی – درام را از آن خود کرد. همچنین به الیزابت ماس ​​گلدن گلوب بهترین بازیگر زن اهدا شد.

خلاصه داستان دانلود زیرنویس «سرگذشت ندیمه»:

در جهانی که نرخ باروری در نتیجه بیماریهای مقاربتی و آلود محیط زیست فروپاشیده است ، ت توتالیتر و اقتصادی گلیاد پس از جنگ داخلی در ایالات متحده سابق حکمرانی می کند. جامعه توسط رهبران تشنه قدرت همراه با یک رژیم سلسله مراتبی جدید ، نظامی و متعصب مذهبی و طبقات اجتماعی تازه ایجاد شده ، که در آن زنان بی رحمانه مطیع می شوند ، سازمان یافته است. طبق قانون ، زنان در Gilead مجبور به کار در نقش های بسیار محدود ، از جمله برخی به عنوان برده های متولد شده هستند ، و به آنها اجازه مالکیت املاک ، شغل ، رسید به پول یا مطالعه را ندارند.

ناباروری جهان با استناد به تفسیری افراطی از شرح کتاب مقدس درباره بیله ، منجر به برد زنان بارور در Gilead شده است که توسط رژیم جدید تعیین شده است “زنان افتاده” است. این زنان غا اً شامل کسانی می شوند که به چندین ازدواج درآمده اند (اصطلاحاً “زنا” گفته می شود) ، مادران مجرد یا مجرد ، ( گرایان “خائن تی” نامیده می شوند) ، غیرمسیحی ، پیروان فرقه های مسیحی غیر از “پسران یعقوب” ، مخالفان و دانشگاهیان. دانلود زیرنویس Handmaid’s Tale این زنان به نام Handmaids به خانه های نخبگان حاکم منصوب می شوند ، جایی که آنها باید در برابر همسران خود در برابر تجاوزهای آیینی (که به آن “مراسم” می گویند) توسط ارباب مرد (“فرماندهان”) تسلیم شوند تا آغشته شده و برای آنها بچه دار می شود. [14] به كنیزكاران نام هایی اضافه می شود كه با افزودن پیشوند Of- به نام اول مردی كه آنها را ایجاد كرده است. هنگام انتقال ، نام آنها تغییر می یابد.

همگام با خدمتکاران ، بیشتر افراد جامعه اکنون در طبقه هایی دسته بندی شده اند که آزادی ها و وظایف آنها را دیکته می کنند. زنان به طیف کمی از دسته های اجتماعی تقسیم می شوند ، که هر یک را یک اس ساده و رنگ خاص نشان می دهد. کنیزها اس های قرمز بلند ، چکمه های قهوه ای سن ن و اس های سفید سفید دارند ، که یک اس سفید بزرگتر (معروف به “بال”) در بیرون پوشیده می شود ، آنها را از دید عموم پنهان می کند و دید آنها را محدود می کند. مارتاس (که خانه دار و آشپز است و به نام این شخصیت کتاب مقدس نامگذاری شده است) اس های سبز خاموش و بلند و گشاد را می پوشند و موهای خود را با سربند می پوشانند. همسران فرماندهان (که انتظار می رود خانه هایشان را به زیبایی اداره کنند) اس های شیک و متنوعی با رنگ آبی و سایه های مختلف گل مرجانی می پوشند ، سبک هایی که برگرفته از دهه 1950 است.دانلود زیرنویس Handmaidian Tale آنها کفش پاشنه بلند می پوشند ، موهایشان به دقت پیچیده شده و هنگام بیرون از خانه دستکش و کلاه می پوشند. بیوه فرماندهان (یا زنان بیوه متعلق به طبقه حاکم) از مدهای همسران استفاده می کنند ، ا ته در ترکیب رنگ آبی و همسران عزاداری سیاه. به همین ترتیب ، اس های عزادار کنیزها اس استاندارد آنهاست ، ا ته در رنگ سیاه یا قرمز سیاه.

Econowives ، زنان طبقه پایین که هنوز از حداقل اختیارات برخوردار نیستند ، سایه های خاکستری می پوشند (دور از کتابی که Econowives اس های راه راه با قرمز ، سبز و آبی می پوشد تا نقش های زایمان ، خان و زناشویی خود را نشان دهد). زندانیان زن Unwomen نامیده می شوند و ژنده پوش هستند و برای پاک سازی زباله های سمی در کلنی ها (مناطقی از آمریکای شمالی آلوده به آلود و تشعشعات) کار می کنند.

معروفترین نقد به دانلود زیرنویس Handmaidian Tale:

دسته دیگری از زنان ، خاله ها ، که قهوه ای می پوشند ، آموزش می بینند ، نظارت می کنند و نظم می دهند و همچنین “نجات” را سازمان می دهند (اعدامهای عمومی که شامل مشارکت اجباری مmaسسه زنان می شود). آنها تنها طبقه ای از زنان در جلعاد هستند که مجاز به خواندن هستند ، ا ته Jezebels ، اغ حرفه ای ها یا دانشگاهیان سابق شغلی (یا روسپی ها) که نمی خواهند یا نمی توانند هر نقشی را در Gilead بپذیرند ، مجبور به فحشا در خانه های مخفی می شوند که به عنوان یک مجازات جایگزین از طبقه حاکم نخبه پذیرایی می کنند. آنها در غیر این صورت اس شب ، اس و اس زیر زنانه ممنوع را از “قبل” می پوشند.

در میان مردان Gilead غیر از فرماندهان ، چشم ها پلیس مخفی هستند که مردم را برای نشانه های شورش زیر نظر دارند ، شکارچیان افرادی را که قصد فرار از کشور را دارند ردیابی می کند ، دانلود زیرنویس handmaids tale نگهبانان مسئول پلیس غیرنظامی و اکومن مسئول کارهای سن ن هستند. مردان ، صرف نظر از موقعیت و موقعیت ، اغ سیاه پوش می کنند.

جون آزبورن ، که به Offred تغییر نام داده است ،زیرنویس handmaids tale کنیزکی است که به خانه فرمانده Gileadan فرد واترفورد و همسرش سرنا جوی اختصاص داده شده است. واترفوردها ، بازیگران اصلی در شکل ری و ظهور Gilead ، با واقعیت های جامعه ای که به آنها کمک کردند مبارزه می کنند. در طی “زمان قبل” ، جون با لوک ازدواج کرده بود و یک دختر به نام هانا داشت. در ابتدای داستان ، جون هنگام تلاش برای فرار از جلعاد به همراه همسر و دخترش ، جون دست ر شد و به دلیل زنای محصنه ای که او و همسرش مرتکب شدند مجبور به کنیزکاری شد. دختر جون را بردند و به خانواده ای از طبقه بالا برای پرورش دادند و شوهرش به کانادا فرار کرد. بیشتر داستان پیرامون میل ژوئن برای پیوستن دوباره با همسر و دخترش و تکامل درونی قدرت او تا نسخه ای تا حدی تاریک است.