دانلود زیرنویس سریال sopranos

تاریخ اکران : 1999 دسته بندی : سریال ژانر: جنایی درام ماجراجویانه
3,882 بازدید
دانلود زیرنویس sopranos
  • نام فیلم: THE SOPRANOS مدت زمان: 20 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : David Chase نویسنده: Vince Gilligan, Peter Gould
  • بازیگران: James Gandolfini, Ron Leibman, Lorraine Bracco
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 9.2
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

رئیس اوباش نیوجرسی ، تونی سوپرانو با مسائل شخصی و حرفه ای در خانه و زند تجاری خود که بر وضعیت روحی او تأثیر می گذارد ، سروکار دارد و وی را به دنبال مشاوره روانپزشکی حرفه ای سوق می دهد.

New Jersey mob boss Tony Soprano deals with personal and professional issues in his home and business life that affect his mental state, leading him to seek professional psychiatric counseling.

1028

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال دانلود زیرنویس sopranos:

دانلود زیرنویس سریال The Sopranos یک مجموعه تلویزیونی درام جنایی آمریکایی است که توسط دیوید چیس ساخته شده است. داستان حول محور تونی سوپرانو (جیمز گان فینی) ، یک اوباش ایتالیایی-آمریکایی ن نیوجرسی است و دشواری هایی را که هنگام تلاش برای ایجاد تعادل بین زند خانواد و نقش او به عنوان رهبر یک سازمان جنایتکار ، روبرو است ، به تصویر می کشد. این موارد در جلسات درمانی وی با روانپزشک جنیفر ملفی (لورین براکو) بررسی می شود. در این سریال اعضای خانواده تونی ، همکاران مافیایی و رقبای وی در نقش های برجسته حضور دارند – مهمترین آنها همسرش کارملا (ادی فالکو) و پسر عموی محافظت شده وی / کریستوفر مولتیسانتی (مایکل ایمپریولی) است.

این خ ان در سال 1997 سفارش داده شد و نمایش آن در 10 ژانویه 1999 از طریق HBO انجام شد. این سریال به مدت 6 فصل در مجموع 86 قسمت تا 10 ژوئن 2007 اجرا شد. سندیکای پخش در ایالات متحده و در سطح بین المللی دنبال شد.

خلاصه داستان دانلود زیرنویس سریال sopranos:

Sopranos توسط HBO ، Chase Films و Brad Grey Television تولید شده است. این فیلم در درجه اول در استودیوی Silvercup در شهر لانگ آیلند در کوئینز ، شهر نیویورک و در مکان در نیوجرسی فیلمبرداری شده است. تهیه کنندگان اجرایی در طول اجرای نمایش دیوید چیس ، برد گری ، رابین گرین ، میچل برجس ، ایلین اس لندرس ، ترنس وینتر و متیو وینر بودند.

یک سریال شرح زند یک اوباش نیوجرسی ، تونی سوپرانو ، در جبهه خانه اش است. خانواده های ایتالیایی غیرقانونی دیگری نیز مانند خانواده وی در همسای وی وجود دارند. آنها مانند یک جامعه زند می کنند و مجموعه قوانین خاص خود را دارند. این طرح مشکلات زند شخصی او را ردیابی می کند در حالی که وی سندیکای جنایی خود را اداره می کند. او برای قدرت و مهربانی خود احترام قائل است. زند این ضد قهرمان پر از تراژدی و شوخ طبعی تاریک است.

معروفترین نقد به زیرنویس sopranos:

زیرنویس سریال sopranos بسیاری از بازیگران سریال The Sopranos مانند شخصیت هایی که به تصویر می کشند ایتالیایی آمریکایی هستند و بسیاری از آنها قبل از پیوستن به بازیگران سریال The Sopranos با هم در فیلم ها و سریال های تلویزیونی ظاهر شدند. این مجموعه دارای 27 بازیگر مشترک با فیلم گانگستری مارتین اسکورسیزی گودفلا (Goodfellas) در سال 1990 است که شامل بازیگران اصلی لورین براکو ، مایکل ایمپریولی و تونی سیریکو می باشد.