دانلود زیرنویس سریال friends

تاریخ اکران : 1994 دسته بندی : سریال ژانر: خانوادگی کمدی
7,339 بازدید
دانلود زیرنویس freinds
  • نام فیلم: freinds مدت زمان: 20 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : David Crane,Marta Kauffman نویسنده: Vince Gilligan, Peter Gould
  • بازیگران: Jennifer Aniston,Courteney Cox,Lisa Kudrow,Matt LeBlanc,Matthew Perry,David Schwimmer
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 8.9
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

زند شش بزرگسال بی پروا را که در منهتن زند می کنند دنبال کنید ، زیرا آنها در ر ماجراهایی می شوند که زند آنها را هم دردسرساز و هم اتفاق می افتد.

Follow the lives of six reckless adults living in Manhattan, as they indulge in adventures which make their lives both troublesome and happening.

1024

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال دانلود زیرنویس friends:

دانلود زیرنویس سریال Friends یک مجموعه تلویزیونی تلویزیونی آمریکایی است که توسط دیوید کرین و مارتا کافمن ساخته شده است و از 22 سپتامبر 1994 با پخش 10 دوره از NBC پخش می شود. این نمایش با بازیگران گروهی با بازی جنیفر آنیستون ، کورتنی کاکس ، لیزا کودرو ، مت لابلانک ، متیو پری و دیوید شویمر ، حول شش دوست 20 تا 30 ساله است که در منهتن ، شهر نیویورک زند می کنند. این مجموعه توسط Bright / Kauffman / Crane Productions و در ارتباط با تلویزیون برادران وارنر تولید شده است. تهیه کنندگان اصلی اجرایی کوین اس برایت ، کافمن و کرین بودند.

کافمن و کرین از نوامبر تا دسامبر 1993 توسعه دوستان را تحت عنوان Insomnia Cafe آغاز کردند. آنها این ایده را به برایت ارائه دادند و با هم یک درمان هفت صفحه ای از این برنامه را به NBC ارائه دادند. پس از بازنویسی و تغییر چندین فیلمنامه ، از جمله تغییر عنوان در Six of One و Friends Like Us ، سرانجام این سریال Friends نام گرفت.

فیلمبرداری در استودیوی برادران وارنر در بوربانک ، کالیفرنیا انجام شد. همه ده فصل Friends در ده رتبه برتر رتبه بندی آخرین فصل تلویزیون قرار گرفتند. در نهایت در هشتمین فصل خود به رتبه یک رسید. فینال این سریال در تاریخ 6 مه 2004 پخش شد و حدود 52.5 میلیون بیننده آمریکایی آن را تماشا کردند و این پنجمین سریال پر بیننده ترین سریال تاریخ تلویزیون و پربیننده ترین قسمت تلویزیونی دهه 2000 بود.

دوستان در طول اجرای خود مورد تحسین قرار گرفتند ، و به یکی از محبوب ترین نمایش های تلویزیونی در تمام دوران تبدیل شدند. این سریال نامزد دریافت 62 جایزه Primetime Emmy شد ، و برای هشتمین فصل خود جایزه سریال کمدی برجسته را در سال 2002 دریافت کرد. این نمایش رتبه ای نداشت. 21 برنامه در 50 نمایش تلویزیونی عالی تلویزیون در تمام زمانها و هیچ. 7 در 50 نمایش بزرگ تلویزیونی از همه زمانه در مجله Empire. در سال 1997 ، اپیزود “The One with the Prom Video” در رده شماره قرار گرفت. 100 قسمت از 100 راهنمای تلویزیون در همه زمانها در راهنمای تلویزیون. در سال 2013 ، دوستان رتبه ای نداشتند. 24 سریال 101 نویسنده بهترین مجموعه تلویزیونی انجمن نویسندگان آمریکا در همه زمان ها و هیچ. 28 سریال تلویزیونی در 60 سریال برتر تلویزیون در همه زمان ها. اعضای بازیگران سایت کمیت برای یک دیدار ویژه که از 27 مه 2021 از HBO Max پخش شد بازگشتند.

خلاصه داستان دانلود زیرنویس سریال friends:

راشل گرین ، خانمی پناه داده شده اما دوستانه ، از روز عروسی و زند ثروتمند و در عین حال بدون تحقق زند اش فرار می کند و دوست کودکی مونیکا گلر را پیدا می کند ، یک آشپز کاملاً زخمی اما مراقب. راشل پس از انتقال به آپارتمان مونیکا بالاتر از Central Perk و پیوستن به گروه دوستان مجرد مونیکا در اواسط 20 سال ، به یک پیشخدمت در قهوه خانه West Perk Central Perk تبدیل می شود: هم اتاقی قبلی Phoebe Buffay ، ماساژور و موسیقی دان غیر عادی همسایه Joey Tribbiani ، بازیگر کم نظیر و در عین حال وفادار و وفادار زن ، هم اتاقی جوی ، چندلر بینگ ، یک مدیر IT کنایه آمیز و خودپسند است. و برادر بزرگتر مونیکا و راس گلر ، هم اتاقی در دانشگاه چندلر ، دیرینه شناس خوش ذوق اما ناامن.

اپیزودها ماجراهای کمدی و عاشقانه و مسائل شغلی این دوستان را به تصویر می کشد ، مانند آزمایش جوی برای نقش ها یا راشل که به دنبال کار در صنعت مد است. شش شخصیت هرکدام با یکدیگر قرار جدی و روابط جدی دارند ، مانند مونیکا با ریچارد بورک و راس با امیلی والتهام. رابطه متناوب راس و راشل بیشترین تکرار داستان است. در طول ده فصل نمایش ، آنها بارها و بارها از هم قرار می رند و از هم جدا می شوند. در طول این سریال ، راس مدت کوتاهی با امیلی ازدواج می کند ، راس و راشل پس از یک شب ایستادن ، یک فرزند با هم دارند ، چندلر و مونیکا قرار ملاقات می گذارند و با یکدیگر ازدواج می کنند و فیبی با مایک هانیگان ازدواج می کند. از دیگر شخصیت های مکرر تکرار شونده می توان به پدر و مادر راس و مونیکا ، جک و جودی گلر ، از لانگ آیلند اشاره کرد. همسر سابق راس ، کارول ویلیک ، پسر آنها بن گلر ، و شریک زند کارول ، سوزان بانچ ؛ Central Perk barista Gunther؛ دوست دختر سابق چندلر بسیار آزار دهنده و نفرت ان ز اما خوش اخلاق جانیس گورالنیک. و اورسولا خواهر دوقلوی شیطانی فیبی. زیرنویس friends کلاس رقص را شروع می کند. او با زنانی از کلاس به یک بار می رود و شب را با یک پسر متصدی بد نام به نام نیک به گفتگو می گذراند.

سام از اینکه می فهمد جولیا یک دوست پسر دارد ، مضطرب است ، زیرا او علاقه مند است با او رابطه برقرار کند. داگ بدون اینکه متوجه شود دختری که جولیا دوست دارد ، به سام توصیه می کند و زاهد سام را تشویق می کند تا جولیا را دنبال کند. سام بعد از اینکه به بیلی و آرلو نزدیک شد و از آنها س aboutالاتی در مورد نحوه “سرقت یک زن” پرسید ، مورد تمسخر و تمسخر قرار می رد. داگ از سام دلجویی می کند و به او می گوید که روابط دشوار است اما نباید کنار رفت. او به سام به خانه جولیا بالابر می دهد تا بتواند توت فرن های پوشیده از شکلات را برای او بگذارد. برای زنگ خطر داگ ، سام وارد خانه جولیا می شود. داگ سپس متوجه می شود که خانه چه کسی است و او را با خود می کشاند. در همین حال ، السا متوجه می شود که کارت اعتباری خود را در بار گذاشته و آن را برداشته است. هنگام بیرون رفتن از او یک دارت مورد اصابت قرار می رد ، بنابراین نیک روی زخم خود گچ می بندد. این جفت شماره تلفن را رد و بدل می کنند. دوستان کیسی به او می گویند که ایوان دست ر و اخراج شد. ایوان توضیح می دهد که این کار برای سرقت آلات برنج بوده است. او ناراحت است که کیسی داستان را خنده دار می داند ، اما بعد او او را می بوسد.

معروفترین نقد به زیرنویس friends:

زیرنویس سریال friends  فصل اول شش شخصیت اصلی را که در شهر نیویورک زند می کنند معرفی می کند: راشل گرین ، پیشخدمت ؛ سرآشپز حرفه ای مونیکا گلر؛ برادر دیرین شناس او ، راس گلر ؛ ماساژ آزاد روحیه فیبی بوفی؛ بازیگر مبارز جوی تریببیانی و دوست دانشگاه راس ، چندلر بینگ ، که شغل دقیق آنها در یک شرکت مشخص نیست. راشل پس از گذاشتن نامزد خود ، باری ، متخصص ارتودنسی ، در محراب ، با پوشیدن اس عروسی خود به مرکز پرک می رسد. او به آپارتمان دوست دبیرستانی اش مونیکا نقل مکان می کند و در Central Perk کار پیش خدمت می کند. راس که از دوران دبیرستان با ریچل در ر شده بود ، اغ سعی می کند احساسات خود را نسبت به او اعلام کند. با این حال ، موانع زیادی از جمله عدم امنیت وی ، دیدار راشل با همسایه ایتالیایی به نام پائولو و این واقعیت است که او با همسر سابق خود ، کارول ، که در اواخر فصل بن را به دنیا می آورد ، در انتظار تولد است. جوی هرگز دوست دختر ثابتی ندارد و دائماً با زنان مختلفی می خوابد. فیبی نسبتاً دمدمی مزاج و عجیب و غریب است ، بیشتر به دلیل خودکشی مادرش هنگامی که فیبی کودک بود و مدتی در خیابان زند می کرد. با این حال ، باند بدون توجه به او را دوست دارد. چندلر از دوست دختر خود ، جنیس (م ویلر) جدا می شود ، تا اینکه در تمام طول سریال می تواند دوباره با او ارتباط برقرار کند. در اواخر فصل ، در حالی که راس در یک حفاری باستان شناسی در چین است ، چندلر به طور تصادفی اجازه می دهد که راس عاشق راشل باشد ، و سپس متوجه می شود که او نیز از او مراقبت می کند. این فصل با پایان راشل در فرودگاه منتظر راس ، که از چین در حال بازگشت است ، می ماند.

دانلود زیرنویس سریال friends راشل در فرودگاه فقط با راس استقبال می کند تا متوجه شود که او با جولی (لورن تام) ، کسی که از تحصیلات تکمیلی او می شناخت ، برگشته است. تلاش های راشل برای اینکه به راس بگوید که او را دوست دارد ، در ابتدا نمایانگر تلاش های ناموفق او در فصل اول است. بعد از اینکه او برای ج راشل از جولی جدا شد ، هنگامی که راشل لیست منفی های راس راجع به همسریابی را کشف می کند ، اصطکاک بین آنها ایجاد می شود. آنها سرانجام پس از اینکه راشل یک فیلم قدیمی در خانه از شب جشن عروسی او و مونیکا دید ، رابطه برقرار می کنند و متوجه می شوند که راس قرار است برای قرار ملاقات مهمانی اش که نزدیک به او ایستاده بود ، بایستد. مونیکا به عنوان سرآشپز در رستوران ایریدیوم ارتقا می یابد ، سپس به دلیل پذیرش هدایا از یک تامین کننده اخراج می شود ، که این خلاف سیاست شرکت است. او که به پول احتیاج دارد ، مجبور می شود شغل شرم آور پیشخدمت را در یک غذاخوری به سبک دهه 1950 برود. او همچنین با ریچارد بورک (تام سلک) ، یک دوست خانواد که 21 سال بزرگتر از اوست ، طلاق گرفته است. آنها سرانجام وقتی مونیکا متوجه می شود که ریچارد ، پدر دیگر ، فرزندان بیشتری نمی خواهد ، از هم جدا می شوند. جوی در یک نسخه خیالی از سریال صابونی ، روزهای زند ما به عنوان جراح مغز و اعصاب دکتر دریک رامورای انتخاب شده است. او از آپارتمان خود و چندلر نقل مکان می کند و چندلر را مجبور می کند تا یک هم اتاقی جدید خود ، ادی (آدام گلدبرگ) را بدست آورد. با این حال ، ادی آزار دهنده و تا حدودی نابسامان است. وقتی جوی در مصاحبه با یک مجله صابون ادعا می کند که بسیاری از خطوط خود را می نویسد ، نویسنده سریال را آزرده خاطر می کند ، شخصیت او از بین می رود. جوی دیگر که توانایی پرداخت هزینه آپارتمان گران قیمت خود را ندارد ، با چندلر دوباره به خانه می رود و در این راه ادی را بیرون می زند. در فینال فصل ، چندلر با یک زن ناشناس در یک اتاق گفتگوی آنلاین صحبت می کند. وقتی آنها توافق کردند که شخصاً ملاقات کنند ، زن معلوم می شود جانیس است.