دانلود زیرنویس سریال Fear the Walking Dead

تاریخ اکران : 2015 دسته بندی : سریال ژانر: درام رازآلود علمی تخیلی
2,596 بازدید
دانلود زیرنویس fear the walking dead
  • نام فیلم: fear the walking dead مدت زمان: 43دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Dave EricksonRobert Kirkman نویسنده: Ricky Gervais
  • بازیگران: =Kim DickensFrank DillaneCliff Curtis
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 6.9
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

بازی اسپین آف مردگان متحرک در لس آنجلس ، کالیفرنیا روی صحنه می رود. دو خانواده را دنبال می کند که باید برای نجات از آخرا مان مرده متحد شوند.

A Walking Dead spinoff set in Los Angeles, California. Follows two families who must band together to survive the undead apocalypse.

1500

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

< برچسب ها

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال fear the walking dead:

دانلود زیرنویس سریال Fear the Walking Dead یک مجموعه تلویزیونی درام ترسناک پس از آخرا مانی آمریکایی است که توسط رابرت کرکمن و دیو اریکسون برای AMC ایجاد شده است. این یک بازی اسپین آف The Walking Dead است که بر اساس مجموعه کمیک بوک هایی با همین نام از کرکمن ، تونی مور و چارلی ادلارد ساخته شده است. سه فصل اول به عنوان پیش درآمد عمل می کند و بر خانواده ای ترکیبی تمرکز دارد که شروع آخرا مان زامبی را تجربه می کنند. فصل های بعدی همزمان با نمایش اصلی اجرا می شوند و مورگان جونز (لنی جیمز) از The Walking Dead وارد این سریال می شود.

این سریال در 23 آگوست 2015 به نمایش درآمد و فصل ششم خود را به پایان رساند ، که در 13 ژوئن 2021 به پایان رسید. فصل هفتم اعلام شده است ، که قرار است در 17 اکتبر 2021 پخش شود. Andrew Chambliss و Ian Goldberg به عنوان نمایش دهندگان از فصل چهارم ، جانشین اریکسون از سه فصل اول.

خلاصه داستان دانلود زیرنویس سریال fear the walking dead:

سه فصل اول فیلم Fear the Walking Dead که در لس آنجلس ، کالیفرنیا و بعداً در مکزیک اتفاق می افتد ، از یک خانواده مخلوط و ناکارآمد تشکیل شده است که متشکل از مشاور دبیرستانی مدیسون کلارک ، نامزد معلم انگلیسی اش تراویس ماناوا ، دخترش آلیشیا ، پسر نیک معتادش است. ، پسر تراویس از ازدواج قبلی ، کریس ، مادر کریس لیزا اورتیز و دیگران که در شروع آخرا مان زامبی به گروه آنها ملحق می شوند. آنها باید خود را دوباره بیاموزند ، مهارت های جدید را بیاموزند و نگرش های جدیدی را اتخاذ کنند تا با فروپاشی تمدن در اطراف آنها زنده بمانند.

زیرنویس فارسی سریال fear the walking dead با شروع فصل چهارم ، این سریال تمرکز خود را به سمت مورگان جونز ، شخصیتی از مجموعه اصلی ، تغییر می دهد که با اعضای بازمانده گروه و بازماندگان جدید در تگزاس روبرو می شود.