دانلود زیرنویس سریال euphoria

تاریخ اکران : 2019 دسته بندی : سریال ژانر: درام عاشقانه
5,075 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی سريال Euphoria
  • نام فیلم: Euphoria مدت زمان: 43دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Sam Levinson نویسنده: Kevin Williamson Julie Plec
  • بازیگران: ZendayaHunter SchaferJacob Elordi
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 8.4
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

نگاهی به زند گروهی از دانش آموزان دبیرستانی که با مسائل مربوط به مواد مخدر ، رابطه و خشونت دست و پنجه نرم می کنند.

A look at life for a group of high school students as they grapple with issues of drugs, s.., and violence.

1194

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

نظرات

الناز در 9 مارس 2024 در 9:12 ب.ظ گفته:

پاسخ

سانسور شده؟

    mohamad1998 در 29 مارس 2024 در 4:04 ق.ظ گفته:

    پاسخ

    زیرنویس متن است و اصلا سانسور براش مطرح ننست

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال Euphoria :

دانلود زیرنویس سریال Euphoria یک مجموعه تلویزیونی درام نوجوان آمریکایی است که توسط سام لوینسون برای شبکه HBO ایجاد و نوشته شده است. این فیلم بر اساس سریال کوتاه تلویزیونی اسرائیلی با همین نام که توسط ران لشم و دافنا لوین ساخته شده است ، ساخته شده است. این مجموعه از دانش آموزان دبیرستانی تجربیات ، مواد مخدر ، دوستی ، عشق ، هویت و ضربه را دنبال می کند. این سریال در نقش اصلی زندایا ، در کنار گروه بازیگران متشکل از مود آپاتو ، آنگوس ابر ، اریک دان ، الکسا بازی می کند. دمی ، جیکوب الوردی ، باربی فریرا ، نیکا کینگ ، استورم رید ، هانتر شفر ، ال اسمیت ، سیدنی سوینی و کلمن دومینگو. این سریال در 16 ژوئن 2019 به نمایش درآمد. در ژوئیه 2019 ، این سریال برای فصل دوم تمدید شد ، قبل از آن دو برنامه ویژه یک ساعته در دسامبر 2020 و ژانویه 2021 پخش شد.

Euphoria نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد ، با تحسین فیلمبرداری ، داستان ، موسیقی ، بازیگری (به ویژه زندایا و شفر) و رویکرد به موضوع بالغ ، هرچند به دلیل استفاده از برهن و ، مورد بحث قرار گرفت. محتوایی که برخی منتقدان آن را بیش از حد می دانستند. این مجموعه نامزد دریافت جایزه تلویزیونی آکادمی بریتانیا برای بهترین برنامه بین المللی و جایزه TCA برای دستاوردهای برجسته درام شد. زندایا برای اجرای خود برنده جایزه امی پرایم تایم و جایزه ماهواره ای برای بهترین بازیگر زن سریال درام شد.

خلاصه داستان دانلود زیرنویس سریال سرخوشی:

داستان سریال در شهر خیالی Mystic Falls ، ویرجینیا ، شهری است که دارای تاریخ ماوراء طبیعی است. این فیلم زند النا رت (نینا دوبرف) ، دختری نوجوان را که به تاز هر دو والدین خود را در یک تصادف رانند از دست داده است ، دنبال می کند ، زیرا عاشق یک خون آشام 162 ساله به نام استفان سالواتوره (پل وسلی) می شود. رابطه آنها با برادر بزرگتر مرموز استفان ، دامون سالواتوره (یان سامرهالدر) ، با برنامه ای برای بازگرداندن عشق گذشته خود کاترین پیرس (با بازی دوبرف) ، خون آشامی که دقیقا شبیه النا است ، پیچیده می شود. اگرچه دیمون در ابتدا نسبت به برادرش کینه ای دارد که او را مجبور به خون آشام شدن کرد ، اما بعداً با استفان آشتی می کند و عاشق النا می شود و مثلث عشقی را در بین این سه نفر ایجاد می کند.زیرنویس Euphoria  هر دو برادر سعی می کنند از النا محافظت کنند زیرا با شرور و تهدیدهای مختلفی برای شهر خود ، از جمله کاترین روبرو می شوند. تاریخ برادران و اساطیر شهر با فلاش بک ها در ادامه سریال آشکار می شود.

داستانهای اضافی در مورد دیگر نان شهر ، از جمله برادر کوچکتر النا ، جرمی رت (استیون آر مک کوئین) و عمه جنا سامرز (سارا کنینگ) ، بهترین دوستانش بانی بنت (کت گراهام) و کارولین فوربز (کندیس کینگ) ، می چرخد. دوستان مشترک آنها مت دونوان (زاک روریگ) و تایلر لاک وود (مایکل تروینو) ، خواهر بزرگتر مت ویکی ونوان (کایلا اوول) و معلم تاریخ آنها ، شکارچی خون آشام آلاریک سالتزمن (متیو دیویس). سیاست شهر توسط فرزندان خانواده های بنیانگذار اصلی تنظیم شده است ، که همه آنها شامل “شورای موسسان” هستند. آنها عمدتا از شهر در برابر خون آشام ها و دیگر تهدیدهای ماوراء طبیعی مانند گرگ ها ، جادوگران ، دورگه ها و ارواح محافظت می کنند.

معروفترین نقد به زیرنویس «سرخوشی»:

زیرنویس سریال Euphoria کوین ویلیامسون علاقه چندانی به توسعه این سریال نداشت ، زیرا فرض را بسیار شبیه به رمان های گرگ و میش می دانست. با این حال ، به اصرار جولی پلک ، او شروع به خواندن کتاب ها کرد. او شروع به جذاب شدن این داستان کرد: “من متوجه شدم که این یک داستان در مورد یک شهر کوچک است ، در مورد زیرزمینی آن شهر و در مورد آنچه در زیر سطح کمین کرده است.” ویلیامسون اظهار داشت که داستان شهر بیشتر از دبیرستان تمرکز اصلی این سریال خواهد بود.