دانلود زیرنویس سریال brooklyn nine nine

تاریخ اکران : 2013 دسته بندی : سریال ژانر: جنایی کمدی
2,733 بازدید
دانلود زیرنویس brooklyn nine nine
  • نام فیلم: after life مدت زمان: 43دقیقه
  • زبان: انگلسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Dan GoorMichael Schur نویسنده: Ricky Gervais
  • بازیگران: <br /> Andy SambergStephanie BeatrizTerry Crews
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 8.4
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

مجموعه های کمدی در پی سوء استفاده های دیت. جیک پرالتا و همکاران متنوع و دوست داشتنی اش در حالی که به ناحیه 99 NYPD پلیس می دهند.

Comedy series following the exploits of Det. Jake Peralta and his diverse, lovable colleagues as they police the NYPD’s 99th Precinct.

1243

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال Brooklyn Nine-Nine:

دانلود زیرنویس سریال Brooklyn Nine-Nine یک مجموعه تلویزیونی طنز رویایی پلیس آمریکایی است که توسط Dan Goor و Michael Schur برای Fox ایجاد شده است ، بعداً از شبکه NBC پخش شد ، که در 17 سپتامبر 2013 به نمایش درآمد و قرار است پایان سریال در 16 سپتامبر 2021 پخش شود. حول محور جیک پرالتا (اندی سامبرگ) ، کارآگاه اداره پلیس شهر نیویورک (NYPD) در منطقه 99 خیالی بروکلین ، که اغ با افسر فرمانده خود ، سروان جدی و سخت ر ریموند هولت (آندره براگر) در ر می شود. بقیه بازیگران این فیلم استفانی بیتریز در نقش رزا دیاز ، تری کروس در نقش تری جفوردز ، ملیسا فومرو در نقش امی سانتیاگو ، جو لو ترگلیو در نقش چار بویل ، چلسی پرتی در نقش جینا لینتی ، درک بلوکر در نقش مایکل هیچکاک و جوئل مک کینون میلر در نقش نورم اسکالی بازی می کنند. به

فاکس که به عنوان کمدی تک دوربین تولید شد ، در ابتدا 13 قسمت را برای فصل اول سفارش داد و در نهایت آن را به 22 قسمت افزایش داد. Brooklyn Nine-Nine در 17 سپتامبر 2013 برای اولین بار پخش شد. در 10 مه 2018 ، فاکس این سریال را پس از پنج فصل لغو کرد. روز بعد ، NBC این سریال را برای فصل ششم انتخاب کرد. اولین پخش آن در NBC در 10 ژانویه 2019 انجام شد. فصل هفتم در فوریه 2020 پخش شد. فصل هشتم و آخرین قسمت 10 قسمتی قرار است در 12 آگوست 2021 پخش شود.

این سریال مورد استقبال منتقدان قرار گرفته است. فصل اول برنده جایزه گلدن گلوب برای بهترین مجموعه تلویزیونی – موزیکال یا کمدی شد و در همان شب ، سامبرگ برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد – مجموعه های تلویزیونی موزیکال یا کمدی شد. براوگر چهار بار نامزد جایزه امی پرایم تایم برای بازیگر نقش مکمل برجسته در یک سریال کمدی شده و دو بار نیز برنده جایزه تلویزیونی منتقدان برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در یک سریال کمدی شده است. این سریال همچنین به دلیل نمایش موضوعات جدی ، ضمن حفظ حس شوخ طبعی ، مورد ستایش ویژه قرار گرفته است. این سریال به دلیل نمایش افراد LGBTQ+ برنده جایزه رسانه ای GLAAD برای سریال های کمدی برجسته شد.

خلاصه داستان دانلود زیرنویس سریال بروکلین نود و نه :

پس از زند ، تونی دنبال می شود ، پس از مرگ همسرش بر اثر سرطان ، زند او زیر و رو می شود. او در فکر خودکشی است ، اما در عوض تصمیم می رد آنقدر عمر کند که دنیا را به خاطر مرگ همسرش با گفتن و انجام هر کاری که می خواهد مجازات کند. اگرچه او این را “ابرقدرت” خود می داند ، اما وقتی همه اطرافیانش سعی می کنند او را به فردی بهتر تبدیل کنند ،دانلود زیرنویس سریال Brooklyn Nine-Ninezبرنامه او تضعیف می شود. داستان در شهر خیالی تامبری ، جایی که تونی به عنوان روزنامه نگار در یک روزنامه رایگان محلی ، روزنامه تامبری ، کار می کند ، اتفاق می افتد.

معروفترین نقد به زیرنویس Brooklyn Nine-Nine :

زیرنویس سریال Brooklyn Nine-Nine نویسندگان و تهیه کنندگان مایکل شور و دن گور ، که از زمان دانشجویی در دانشگاه هاروارد یکدیگر را می شناختند و در کمدی طنز پارک ها و تفریحات همکاری کرده بودند ، ایده ساخت یک کمدی در یک ایستگاه پلیس را تصور کردند ، محیطی که به نظر می رسید از زمان بارنی میلر در کمدی های تلویزیونی به اندازه کافی استفاده نشده است. آنها این ایده را به شرکت تولیدی Universal Television ارائه دادند ، جایی که Schur یک قرارداد توسعه ای داشت. اگرچه یونیورسال برای تولید این سریال امضا کرد ، شبکه شرکت مادر آن ، NBC ، آن را پخش کرد ، بنابراین این دو نفر آن را به شرکت پخش فاکس فروختند.
فاکس در ماه مه 2013 یک سفارش 13 قسمتی برای مجموعه کمدی تک دوربین تهیه کرد. این سریال در اکتبر 2013 برای یک فصل کامل 22 قسمت انتخاب شد و بعداً برای پخش با سریال کمدی New Girl در یک “ویژه” انتخاب شد. رویداد کمدی ساعتی “به عنوان برنامه های اصلی Super Bowl XLVIII. این فیلم در مرکز استودیو CBS در استودیو سیتی ، لس آنجلس فیلمبرداری شده است. نمای بیرونی ساختمان خیالی 99 ناحیه ، ساختمان 78 واقع محوطه واقع در بروکلین است.