دانلود زیرنویس فارسی فیلم WarHunt 2022

تاریخ اکران : 2022 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن ترسناک هیجان انگیز
903 بازدید
دانلود زیرنویس فارسی فیلم WarHunt 2022
  • نام فیلم: WarHunt مدت زمان: 1h 33min
  • زبان: English کشور سازنده : USA
  • کارگردان : Mauro Borrelli نویسنده: Mauro Borrelli, Reggie Keyohara III, Scott Svatos
  • بازیگران: Mickey Rourke, Jackson Rathbone, Robert Knepper
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 4.2
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

1945. یک هواپیمای باربری ارتش ایالات متحده کنترل خود را از دست داد و به شدت در پشت خطوط دشمن در وسط جنگل سیاه آلمان سقوط کرد. سرگرد جانسون (میکی رورک) بی‌رحمانه، جوخه‌ای از شجاع‌ترین سربازانش را به یک مأموریت نجات می‌فرستد تا مواد فوق سری را که هواپیما حمل می‌کرد، بازیابی کند. سربازان به رهبری گروهبان بروئر (رابرت نپر) و والش (جکسون راثبون) به اعماق جنگل نزدیک محل سقوط می روند. آنها به زودی سربازان نازی حلق آویز شده و دیگر اجساد را که نمادهای جادویی و باستانی در خود داشتند را کشف کردند. ناگهان قطب‌نماهایشان از کار می‌افتد، ادراکشان به هم می‌خورد و دور شدن از گروه منجر به وحشت عمیقی می‌شود که توسط یک نیروی قدرتمند و ماوراء طبیعی مورد حمله قرار می‌ رند. با مبارزه برای سلامت عقل خود و تلاش برای زنده ماندن، آنها باید حقیقت تکان دهنده ای را که در پشت نیروی پیش روی نازی ها وجود دارد، کشف کنند و هر کاری که می توانند انجام دهند تا تمام شواهدی را که وجود داشته است، حذف کنند، حتی به قیمت جان خود.

1945. A US military cargo plane loses control and violently crashes behind enemy lines in the middle of the German black forest. Immediately ruthless Major Johnson (Mickey Rourke) sends a squad of his bravest soldiers on a rescue mission to retrieve the top secret material the plane was carrying. Led by Sergeant Brewer (Robert Knepper) and Walsh (Jackson Rathbone), the soldiers venture deep into the forest near the crash site. They soon discover hanged Nazi soldiers and other dead bodies bearing ancient, magical symbols. Suddenly their compasses fail, their perceptions twist and straying from the group leads to profound horror as they are attacked by a powerful, supernatural force. Fighting for their sanity and struggling to survive, they must uncover the shocking truth behind the force before the Nazis and do everything they can to remove all evidence it ever existed, even at the cost of their own lives.

6535

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم WarHunt 2022

دانلود زیرنویس فیلم WarHunt  فیلم WarHunt فیلمی است در ژانر اکشن، ترسناک و هیجان ان ز محصول کشور آمریکا در سال 2022 است که کارگردانی آن را Mauro Borrelli به عهده داشته است. در فیلم وارهانت هنرمندانی چون Jackson Rathbone، Mickey Rourke، Robert Knepper، و… به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم «وارهانت»

داستان فیلم WarHunt در سال 1945 میلادی اتفاق می افتد؛ در حالی که یک هواپیما از ارتش آمریکا بالای جنگل سیاه آلمان در سال 1945 در حال عبور است، دانلود زیرنویس فارسی فیلم WarHunt  ناگهان توسط پرهای کلاغ محاصره می شود، پرها به زنی سیاه پوش و مرموز تبدیل می شوند…

دانلود زیرنویس فارسی سریال Squid Game