دانلود زیرنویس فیلم Lamb 2021

تاریخ اکران : 2021 دسته بندی : فیلم ژانر: ترسناک درام راز آلود
1,129 بازدید
دانلود زیرنویس Lamb 2021
  • نام فیلم: Lamb 2021 مدت زمان: 1h 46min
  • زبان: ایسلندی کشور سازنده : ایسلند،سوئد، لهستان
  • کارگردان : Valdimar Jóhannsson نویسنده: Sjón, Valdimar Jóhannsson
  • بازیگران: Noomi Rapace, Hilmir Snaer Gudnason, Björn Hlynur Haraldsson, Ingvar Eggert Sigurðsson
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 6.6
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

در روستایی ایسلند ، یک زوج بدون فرزند یک نوزاد عجیب و غیر طبیعی را در انبار گوسفندان خود کشف می کنند. آنها تصمیم می رند او را به عنوان خود بزرگ کنند ، اما نیروهای شوم مصمم هستند که این موجود را به بیابان بازگردانده شده برگردانند.

In rural Iceland, a childless couple discover a strange and unnatural newborn in their sheep barn. They decide to raise her as their own, but sinister forces are determined to return the creature to the wilderness that birthed her.

1940

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره دانلود زیرنویس فارسی فیلم No Lamb 2021:

دانلود زیرنویس Lamb 2021 فیلم گوشت بره Lamb) 2021) ساخت کشور سوئد و در ژانر درام ، رازآلود ، ترسناک و به کارگردانی والدیمار یوهانسون و نویسند سجون ، والدیمار یوهانسون می باشد. در فیلم گوشت بره 2021 بازیگرانی مانند نومی راپاس ، هیلمیر اسنر گوناسون ، بیورن هلینور هارالدسون ، اینگوار سیگوردسون و… به هنرنمایی پرداخته اند.

دانلود زیرنویس فیلم Cry Macho 2021

خلاصه داستان سینمایی”‘گوشت بره”:

زیرنویس فارسی Lamb 2021 ماریا و اینگوار ، یک زوج بدون فرزند ، یک نوزاد مرموز را در مزرعه خود در ایسلند کشف می کنند. چشم انداز غیرمنتظره زند خانواد آنها را به وجد می آورد ، قبل از آنکه در نهایت آنها را نابود کند…

دانلود زیرنویس فیلم The Eyes of Tammy Faye 2021