دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Story of Adele H 1975

تاریخ اکران : پیش از ۱۹۹۳ دسته بندی : فیلم ژانر: بیوگرافی تاریخی درام
904 بازدید
دانلود زیرنویس The Story of Adele H 1975
  • نام فیلم: داستان آدل اچ مدت زمان: 1 ساعت 36 دقیقه
  • زبان: فرانسوی کشور سازنده : فرانسه
  • کارگردان : François Truffaut نویسنده: François Truffaut, Jean Gruault, Suzanne Schiffman
  • بازیگران: Isabelle Adjani, Bruce Robinson, Sylvia Marriott
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.3 با 8102 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

هالیفاکس، 1863. یک زن جوان، خانم لولی، به هالیفاکس می آید تا به دنبال ستوان پینسون، که دیوانه وار عاشق او است، بگردد. در واقع، او آدل هوگو، دومین دختر شخصیت بزرگ ادبی و تمرد فرانسوی است. ستوان پینسون به عشق او پاسخی نمی دهد و به او می فهماند که ناامید کننده است. اما همانطور که وسواس او افزایش می یابد، او را تعقیب و اذیت می کند. این فیلم درباره عشق پرشور و در عین حال وسواسی و خودویرانگری بر اساس دفتر خاطرات واقعی آدل هوگو ساخته شده است.

Halifax, 1863. A young woman, Miss Lewly, comes to Halifax to search for Lt Pinson, with whom she is madly in love. Actually, she is Adèle Hugo, the second daughter of the great French literary figure and statesman. The Lt Pinson does not answer to her love and makes her understand it is hopeless. But as her obsession grows she keeps chasing and harassing him. This film about passionate yet obsessive love and self-destruction is based upon the real diary of Adèle Hugo.

9229

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم The Story of Adele H 1975

دانلود زیرنویس فیلم The Story of Adele H داستان آدل اچ (به فرانسوی: L’Histoire d’Adèle H.) یک فیلم درام تاریخی فرانسوی به کارگردانی فرانسوا تروفو و با بازی ایزابل آجانی، بروس رابینسون و سیلویا ماریوت است که در سال ۱۹۷۵ منتشر شد. این فیلم که توسط تروفو، ژان گرو و سوزان شیفمن نوشته شده است، درباره ادل هوگو، دختر نویسنده ویکتور هوگو است که عشق وسواس ناپذیر او به یک افسر نظامی منجر به سقوط او می شود. داستان بر اساس خاطرات آدل هوگو است. این فیلم در لوکیشنی در گرنزی و سنگال فیلمبرداری شد.

در سال 1863، جنگ داخلی آمریکا بیداد می کند و بریتانیا و فرانسه هنوز وارد در ری نشده اند. در سال گذشته، نیروهای بریتانیایی در هالیفاکس، نوا اسکوشیا قر شده‌اند و مسافران اروپایی را که از کشتی‌های خارجی پیاده می‌شوند، بررسی می‌کنند. آدل هوگو زیبا (ایزابل آجانی)، دختر دوم ویکتور هوگو، از آن عبور کرده و با کالسکه ای به هالیفاکس می رود. آدل که تحت نام فرضی خانم لولی سفر می کند، در پانسیون خانه ای که توسط آقا و خانم ساندرز اداره می شود، اقامت می یابد.

ادل یک دفتر اسناد رسمی پیدا می کند و در مورد یک افسر بریتانیایی به نام ستوان پینسون (بروس رابینسون) که با او رابطه داشته است جویا می شود. بعداً همان روز ادل پینسون را در یک کتاب فروشی می بیند. وقتی او متوجه شد که آقای ساندرز در یک شام نظامی شرکت خواهد کرد که احتمالا پینسون در آن شرکت خواهد کرد، ادل از او می خواهد که نامه ای از او تحویل دهد – نامه ای عاشقانه که ورود او را اعلام می کند. در حالی که چند عکس قدیمی را به خانم ساندرز نشان می دهد، او در مورد خواهر بزرگترش لئوپولدین هوگو صحبت می کند که سال ها پیش درست پس از ازدواج در سن 19 سال در یک حادثه غرق شد جان باخت. وقتی آقای ساندرز از شام برمی‌گردد، به او می‌گوید که نامه‌اش را به پینسون داده است اما او جوابی نداد. آن شب، ادل کابوس هایی در مورد غرق شدن می بیند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم The Story of Adele H

ایزابل آجانی 20 ساله برای بازی در نقش هوگو تحسین بسیاری از منتقدان را دریافت کرد و نامزدی اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را به دست آورد و او را به زیرنویس فارسی The Story of Adele H 1975 جوانترین نامزد بهترین بازیگر زن در آن زمان تبدیل کرد. داستان آدل اچ همچنین برنده جایزه هیئت ملی بازبینی برای بهترین فیلم خارجی، جایزه اتحادیه منتقدان سینمای فرانسه برای بهترین فیلم و جایزه ویژه منتقدان جشنواره فیلم کارتاگنا شد.

روز بعد، ادل به والدینش نامه می نویسد و به آنها می گوید که باید با پینسون محبوبش باشد و آنها قصد ازدواج دارند، اما او منتظر رضایت رسمی آنها خواهد بود. او شب هایش را صرف نوشتن در دفتر خاطراتش درباره زند و عشقش به پینسون می کند. او می نویسد: “من می توانم او را از طریق ملایمت به دست بیاورم.” پینسون به پانسیون می رود و در آنجا به ادل می گوید که باید هالیفاکس را ترک کند و دیگر دنبال او نباشد. ادل معتقد است که اگر با هم ازدواج کنند، همه نگرانی های او برطرف می شود. پینسون می داند که والدینش او و بدهی های سن ن قمارش را تایید نمی کنند. ادل سعی می کند او را متقاعد کند و به او می گوید که پیشنهاد ازدواج دیگری را رد کرده است، او را تهدید می کند که او را افشا می کند و حرفه نظامی اش را خراب می کند، و حتی برای بدهی های قمارش به او پیشنهاد پول می دهد، اما او بی حرکت می ماند.

دانلود زیرنویس سریال breaking bad