دانلود زیرنویس فیلم The Courier 2020

تاریخ اکران : 2020 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن هیجان انگیز
1,795 بازدید
دانلود زیرنویس The courier
  • نام فیلم: The Courier 2020 مدت زمان: 1h 52min
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Dominic Cooke نویسنده: Tom
  • بازیگران: Benedict Cumberbatch , Merab Ninidze , Rachel Brosnahan , Vladimir Chuprikov
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 7.2
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

گریویل وین ، جاسوس جنگ سرد و منبع روسی اش سعی می کنند بحران موشکی کوبا را خاتمه دهند.

Cold War spy Greville Wynne and his Russian source try to put an end to the Cuban Missile Crisis.

780

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره دانلود زیرنویس فارسی  فیلم The Courier 2020:

دانلود زیرنویس فیلم The Courier 2020 یک فیلم درام تاریخی به کارگردانی دومنیک کوک در سال 2020 است. در این فیلم بندیکت کامبربچ در نقش Greville Wynne ، تاجر انگلیسی حضور دارد که توسط سرویس اطلاعات مخفی برای انتقال پیام به مأمور مخفی اولگ پنکوفسکی (با بازی Merab Ninidze) در دهه 1960 جذب شد. راشل بروسنهان ، جسی باکلی و آنگوس رایت نیز بازی می کنند.

پیک با عنوان اصلی Ironbark در جشنواره فیلم ساندنس در 24 ژانویه 2020 اولین نمایش جهانی خود را داشت ، در 19 مارس 2021 در ایالات متحده اکران شد و قرار است در 17 مه 2021 در انگلستان اکران شود. نظرات منتقدان به طور کلی مطلوب است.

خلاصه داستان دانلود زیرنویس فارسی The Courier 2020:

دانلود زیرنویس فیلم The Courier 2020 که  پیک “داستان واقعی تاجر انگلیسی است که در جریان جنگ سرد به MI6 کمک کرد تا به برنامه هسته ای شوروی نفوذ کند. وین و منبع روسی او ، اولگ پنکوفسکی (با نام رمز Ironbark) ، اطلاعات مهمی را ارائه دادند که به بحران موشکی کوبا پایان داد.

با جاسوسی از MI6 و جاسوسی از CIA به وین مراجعه می شود و از او می خواهد به عنوان شریک تجاری اولگ پنکوفسکی برای دستیابی به اطلاعات مربوط به حمل موشک های شوروی به کوبا ، خود را نشان دهد. در پایان ، هر دو وین و پنکوفسکی گرفتار می شوند و پنکوفسکی اعتراف می کند که به کشور خود خیانت کرده در حالی که اصرار دارد وین به عنوان پیک چیزی از اطلاعات منتقل شده نمی داند ، که ادعای وین برای عدم سو no رفتار را تأیید می کند. وین اطمینان حاصل می کند که پنکوفسکی می داند فداکاری وی ارزش آن را دارد. پنکوفسکی اعدام و در گور بدون نشان دفن می شود. سرانجام وین در مبادله زندانیان با یک کنون مولودی جاسوس روسی آزاد می شود.