دانلود زیرنویس فارسی فیلم Old Boy 2003

تاریخ اکران : 2003 دسته بندی : فیلم ژانر:
2,034 بازدید
دانلود زیرنویس Old Boy 2003
  • نام فیلم: Old Boy مدت زمان: 120 دقیقه
  • زبان: کره ای کشور سازنده : کره جنوبی
  • کارگردان : Park Chan-wook نویسنده: Hwang Jo-yun, Lim Jun-hyung, Park Chan-wook
  • بازیگران: Choi Min-sik, Yoo Ji-tae, Kang Hye-jung
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 8.4
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین: Linker

به مردی که سالها بدون دلیل مشخص در اسارت بود ، تلفن همراه ، پول و اسهای گران قیمت داده و آزاد شد. تا زمانی که او به هویت اسیرکننده خود پی نبرد ، سرنوشت بدتری در انتظار او است.

A man, held captive for no apparent reason for years, is given a cell phone, money and expensive clothes and released. Unless he finds out the identity of his captor, an even worse fate awaits him.

734

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

دانلود زیر نویس فارسی فیلم Old Boy 2003 :

اولدبوی (به هانگول: 올드보이، به انگلیسی: Oldboy) که با عناوین همکلاسی قدیمی، رفیق قدیمی و پیرپسر نیز شناخته می‌شود،[نیازمند منبع] یک فیلم معمایی مهیج ، روانشناسی و در سبک جدید، محصول سال ۲۰۰۳ کشور کرهٔ جنوبی، به کارگردانی پارک چان-ووک و اقتباسی از مجموعه مانگایی ژاپنی به همین نام از گارون تسوچیا است.

این فیلم، دومین اثر از سه‌گانهٔ انتقام است که پس از همدردی با آقای انتقام و پیش از بانوی انتقام ساخته شد و داستان آن راجع به ربوده شدن مردیست که بدون اطّلاع از نام و هدف ربایندهٔ خود، به مدّت ۱۵ سال در هتلی زندانی می‌شود.

اولدبوی جایزه بزرگ جشنواره فیلم کن در سال ۲۰۰۴ را از آنِ خود کرد و مورد تحسین رئیس هیئت داوران جشنواره، کوئنتین تارانتینو، واقع شد. در سال ۲۰۰۸ سی‌ان‌ان این فیلم را یکی از ۱۰ فیلم برتر آسیا در تاریخ معرّفی کرد.

در سال ۲۰۱۳ اسپایک لی نسخهٔ بازسازی شدهٔ این فیلم با همین عنوان را کارگردانی کرد.

خلاصه داستان:

اوته سا مردی خوشگذران در حالیکه به دلیل ی بازداشت شده است در روز تولد دخترش دزدیده می‌شود و برای مدت ۱۵ سال در یک اتاق زندانی می‌شود. در طول ۱۵ سال هیچ‌کس به سراغ او نمی‌آید و هر بار که اقدام به خودکشی می‌کند، توسط افراد ناشناس درمان شده و به اتاق قبلی برگردانده می‌شود. بعد از سپری شدن ۱۵ سال به همان مرموزی روز اول آزاد می‌شود. در حالیکه در طول این ۱۵ سال فقط این یک سؤال در ذهنش تکرار می شود؛ چرا؟