دانلود زیرنویس فارسی فیلم Joker 2019

تاریخ اکران : 2019 دسته بندی : فیلم ژانر:
2,897 بازدید
دانلود زیرنویس Joker 2019
  • نام فیلم: Joker مدت زمان: 122 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : ایالات متحده
  • کارگردان : Todd Phillips نویسنده: Todd Phillips, Scott Silver
  • بازیگران: Joaquin Phoenix, Robert De Niro, Zazie Beetz, Frances Conroy
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 8.4
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

برای همیشه و تنها در میان جمعیت ، کمدین شکست خورده آرتور فلک به دنبال راه رفتن در خیابان های شهر گاتهام است. آرتور از دو نقاب استفاده می کند – یکی از نقاشی هایی که برای شغل روزانه خود به عنوان دلقک می کشد ، و اس شخصی را که در تلاش بیهوده ای ارائه می دهد احساس می کند بخشی از دنیای اطرافش است. منزوی ، قلدری و بی توجهی به جامعه ، فلك با تبدیل شدن به مغز متفكر جنایتكار معروف به جوكر ، شروع به نزول آهسته به جنون می كند.

Forever alone in a crowd, failed comedian Arthur Fleck seeks connection as he walks the streets of Gotham City. Arthur wears two masks — the one he paints for his day job as a clown, and the guise he projects in a futile attempt to feel like he’s part of the world around him. Isolated, bullied and disregarded by society, Fleck begins a slow descent into madness as he transforms into the criminal mastermind known as the Joker.

715

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

دانلود زیر نویس فارسی فیلم Joker 2019 :

جوکر (انگلیسی: Joker‎)، یک فیلم سینمایی آمریکایی در ژانر تریلر روان‌شناختی به نویسند ، تهیه‌کنند و کارگردانی تاد فلیپس است که در سال ۲۰۱۹ اکران شد.

فیلم‌نامه این فیلم توسط خود فیلیپس با همراهی اسکات سیلور برپایه شخصیت ابرشرور جوکر از دی‌سی کامیکس نوشته شده‌است.

جوکر نخستین فیلم از دنیای سینمایی دی‌سی بلک است که مشتق شده از دنیای سینمایی دی‌سی است.

داستان فیلم در سال ۱۹۸۱ و شهر گاتهام سیتی رخ می‌دهد و داستان زند کمدین شکست‌خورده‌ای به نام آرتور فلک را دنبال می‌کند که بعد از تجربه‌های تلخ متعدد وارد دنیای جرم و جنایت شده و با لقب جوکر به شهر بازمی‌گردد.

واکین فینیکس نقش جوکر را در این فیلم بازی کرده‌است؛ بدین ترتیب او بعد از سزار رومرو، جک نیکلسون، هیث لجر و جرد لتو پنجمین شخصی است که در یک اثر سینمایی این نقش را ایفا کرده‌است.

رابرت دنیرو، زازی بیتز، فرانسیس کانروی و مارک مارون دیگر بازیگران فیلم هستند.

خلاصه داستان:

سال ۱۹۸۱، مرد میانسالی به نام آرتور فلک به همراه مادر خود پنی در شهر گاتهام زند می‌کند.

آرتور به عنوان دلقک در مهمانی‌های مختلف ظاهر شده و خرج خود را اینگونه درمی‌آورد. گاتهام با جرم و جنایت‌های سازمان‌یافته مواجه شده و فقر و بیکاری مردم شهر از جمله آرتور را آزار می‌دهد.

آرتور به یک اختلال عصبی ناخویشتن‌داری عاطفی دچار است و در مواقعی که کنترل خود را از دست می‌دهد، به طرز هیستری می‌خندد.

آرتور که در وضعیت بدی به سر می‌برد، بعد از وقایع متعدد از جمله مورد حمله قرار گرفتن توسط سارقان گاتهام، تصمیم می‌ رد که زند خود را تغییر دهد که این اقدامات او به مرور منجر به شورش مردم فقیر علیه ثروتمندان در گاتهام می‌شود.