دانلود زیرنویس فارسی فیلم Interstellar 2014

تاریخ اکران : 2014 دسته بندی : فیلم ژانر: علمی تخیلی
6,755 بازدید
دانلود زیرنویس Interstellar 2014
  • نام فیلم: Interstellar(میان ستاره ای) مدت زمان: 169 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : ایالات متحده
  • کارگردان : کریستوفر نولان نویسنده: جاناتان نولان , کریستوفر نولان
  • بازیگران: Matthew McConaughey, Anne Hathaway, Jessica Chastain, Bill Irwin, Ellen Burstyn, Michael Caine
  • < رده سنی: امتیاز IMDB: 8.6
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین: جهان زیرنویس & ایران فیلم-فیلم باران

در آینده ، جایی که زمین غیرقابل س ت می شود ، از کشاورز و خ ان سابق ناسا کوپر خواسته می شود تا یک فضاپیما را به همراه تیمی از محققان برای یافتن یک سیاره جدید برای انسان هدایت کند.

In the future, where Earth is becoming uninhabitable, farmer and ex-NASA pilot Cooper is asked to pilot a spacecraft along with a team of researchers to find a new planet for humans.

303

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات درباره دانلود زیرنویس فارسی فیلم interstellar2014:

میان‌ستاره‌ای یا بین‌ستاره‌ای (به انگلیسی: Interstellar) فیلمی حماسی علمی–تخیلی به کارگردانی کریستوفر نولان است. متیو مک‌کانهی، ان هتوی، جسیکا چستین، مایکل کین و مت دیمون در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. ماجرای این فیلم دربارهٔ فضانوردانی است که از طریق کرم چاله‌ای به کهکشان دیگری سفر می‌کنند تا سیارهٔ قابل س تی بیابند.

دانلود زیرنویس فارسی فیلم interstellar2014 فیلم‌نامهٔ این فیلم را کریستوفر نولان به همراه برادرش جاناتان نولان نوشته‌است. کریستوفر به همراه لیندا اوبست و اما توماس تهیه‌کنند فیلم را برعهده داشتند. فیزیکدان نظری، کیپ تورن یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی و مشاور علمی فیلم است.