دانلود زیرنویس فارسی سریال Mr.queen

تاریخ اکران : 2020 دسته بندی : سریال ژانر: خانوادگی درام عاشقانه
6,806 بازدید
دانلود زیرنویس Mr.queen
  • نام فیلم: Mr. Queen مدت زمان: یک ساعت و ده دقیقه
  • زبان: کره ای کشور سازنده : کره جنوبی
  • کارگردان : Studio Dragon نویسنده: Park Gye-ok<br /> Choi Ah-il
  • بازیگران: Hye-Sun Shin, Kim Jung-Hyun, Seol In-ah
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 8.7
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین: SubTown

وقتی یک آشپز امروزی در بدن یک ملکه در عصر جوسون ر می افتد ، هرج و مرج ایجاد می شود.

When a modern day chef gets trapped in the body of a queen in the Joseon era, chaos ensues.

772

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره دانلود زیرنویس فارسی سریال Mr.queen:

دانلود زیرنویس فارسی سریال Mr.queen، ر کوئین (کره ای: 철인 왕후؛ هانجا: 哲仁 王后 ؛ RR: چئورینوانغو ؛ روشن. ملکه چئورین) یک مجموعه تلویزیونی کره جنوبی 2020-2020 است که از tvN پخش می شود. به کارگردانی یون سونگ سیک ، شین هی سون و کیم جونگ هیون به عنوان ملکه 25 و پادشاه سلسله چوسون بازی می کنند. این سریال بر اساس درام اصلی چینی Go Princess Go ساخته شده است ، در مورد مردی به نام بونگ هوان از دوران مدرن است که در بدن ملکه چئورین در دوران جوزون ر افتاده است. از 12 دسامبر 2020 تا 14 فوریه 2021 هر شنبه و یکشنبه ساعت 21:00 (KST) از tvN پخش می شود.

این سریال علی رغم جنجال ها ، هفتمین درام با بالاترین رتبه در تاریخ تلویزیون کابلی کره است که آخرین قسمت آن با کسب رتبه 17.371٪ در سراسر کشور و بیش از 4 میلیون تماشاگر به خود اختصاص داده است.دانلود زیرنویس فارسی سریال Mr.queen همچنین با دستیابی به رتبه 5 بالاترین تاریخ شبکه ، رکوردی را برای tvN به ثبت رساند.

خلاصه داستان دانلود زیرنویس فارسی Mr.queen:

دانلود زیرنویس فارسی سریال Mr.queen در دوران مدرن ، جانگ بونگ هوان (چوی جین هیوک) یک آشپز است که برای بزرگترین سیاستمداران کشور در کاخ آبی کار می کند. او روحیه ای آزاد دارد ، اما روزی خود را در بدن ملکه چئورین (شین هی سون) در دوره جوزون می یابد. پادشاه چئولژونگ (کیم جونگ هیون) ، پادشاه در حال سلطنت ، شخصی ملایم و آسان است. با این حال ، او فقط به اسم پادشاه است. ملکه سونون (بائه جونگ اوک) ، همسر پادشاه فقید سونجو ، از قدرت واقعی کشور استفاده می کند و شاه چئولجونگ را به یک چهره سر به زیر کشیده است. برادر کوچکتر جاه ط انه او ، کیم جو گئون (کیم ته وو) نیز خواهان قدرت است. ملکه چورین به زودی در می یابد که شاه چئولژونگ آن چیزی نیست که به نظر می رسد ، و او جنبه ای تاریک و مشکوک دارد.