دانلود زیرنویس سریال Sex Education

تاریخ اکران : 2019 دسته بندی : سریال ژانر: درام کمدی
152,188 بازدید
دانلود زیرنویس sex education
  • نام فیلم: s.. education مدت زمان: 24 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : ایالات متحده
  • کارگردان : Jamie Campbell نویسنده: Laurie Nunn
  • بازیگران: Asa Butterfield; Gillian Anderson Ishikawa
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 8.3
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

پآموزش یک مجموعه تلویزیونی کمدی-درام انگلیسی است که توسط لوری نون ساخته شده است. این سریال با بازی آسا باترفیلد در نقش یک نوجوان ناامن و جیلیان اندرسون در نقش مادرش ، یک درمانگر رابطه ، در 11 ژانویه 2019 از شبکه نتفلیکس پخش شد. … سری دوم در 17 ژانویه 2020 منتشر شد.

Sex Education is a British comedy-drama television series created by Laurie Nunn. Starring Asa Butterfield as an insecure teenager and Gillian Anderson as his mother, a s.. therapist, the series premiered on 11 January 2019 on Netflix. … The second series was released on 17 January 2020.

951

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

نظرات

امیر در 17 سپتامبر 2021 در 11:17 ب.ظ گفته:

پاسخ

لینک دانلود زیر نویس قسمت ۷ خرابه لطفا درستش کنید

    admin_film2subtitle1 در 21 سپتامبر 2021 در 6:29 ب.ظ گفته:

    پاسخ

    مشکلی نداره تست شد

ali در 17 سپتامبر 2021 در 11:18 ب.ظ گفته:

پاسخ

قسمت ۶-۷-۸ فصل سوم زیرنویس ها دانلود نمیشن. مشکل داره لینک

    admin_film2subtitle1 در 21 سپتامبر 2021 در 6:29 ب.ظ گفته:

    پاسخ

    مشکلی نداره تست شد

آقای خوب در 18 سپتامبر 2021 در 10:04 ق.ظ گفته:

پاسخ

با تشکر از دست اندر کاران film2subtitle خیلی به موقع و عالی و هماهنگ بود
دست مریزاد
خسته نباشید عرض میکنم

    admin_film2subtitle1 در 21 سپتامبر 2021 در 6:28 ب.ظ گفته:

    پاسخ

    لطف دارید

ایرج در 21 سپتامبر 2021 در 11:59 ب.ظ گفته:

پاسخ

زیر نوس قسمت 7برای قسمت 8 است

    admin_film2subtitle1 در 22 سپتامبر 2021 در 5:49 ق.ظ گفته:

    پاسخ

    نسخه کامل فصل 3 با پنج نسخه زیرنویس اضاقه شد

سحر در 26 سپتامبر 2021 در 10:24 ب.ظ گفته:

پاسخ

ممنون😍

LULUX در 6 اکتبر 2021 در 4:36 ق.ظ گفته:

پاسخ

من نمیفهمم اینهمه نفرتو برامم مهم نیست این نظر قبول شه یا نه. ولی انقدر مترجمتمون تو فصل ۳ قسمته هشتش مضخرف بود که مبتونم بگم تمام زحماتی که برای اون ۳ فصل کشیدین رو هدر داد یه تنه.
فقط خواستم بهتون اطلاع رسانی کنم که اون‌ترجمه ها علاوا بر اینکه کول و باحال نبود حال بهم زن بود حداقل واسه کسی که انگلیسی بلده و یا میخواد حتی انگلیسی یاد بگیره با زبون اصلی و گاهی نیاز داره حرف ها همون ترجمه ای رو بخواد که اون بازیگر داره میگه نه زرت و پرتی که مترجم برای خودش بلغور میکنه.
اینکار مترجمی نیست اگر واقعا نمیتونین یه اپیزود برای یه سریالو درست ترجمه کنین لطفا گوه نزنین به اون‌ فیلم و بازیگراش و تیمیتاتون.
حقیقتا برای هیچکس مهم نیست که مترجمتوم انقدر ابله و کوته فکر و مغز فندوقی باشه که از هنوز از کلمات کاکا سیاه استفاده کنه یا به همجنسگراها بگه کونی
اما برای کسی که از سایتتون و ترجمتون استفاده میکنه قطعا این مهمه که سابتایتل به گفتگوها بخوره.
من میفهمم گاهی وقتا یک سری ترجمه ها کمک میکنه به یه جاهایی از فیلم که کول و باحال و حتی قشنگ به نظر بیاد اما با توجه به اینکه این ۳ فصل و از سایتتون گرفتم و واقعا راضی بودم مترجمتون با ترجمه اپیزود اخر فصل ۸ یه تنه گند زد به هرچی که زحمت و تلاشی که کردین.
هنوز یکسری چیز ها جا نیوفتاده برای ایرانیا و واقعا داشتین همراه با ترجمه قشنگتون دیدن این فیلمو لذت بخش تر میکردین یا برای یه سریا قابل هضمش میکردین
اما من واقعا هرچقدر بگم که این مترجمه مضخرفتون چقدر گوه زده به اپیزود اخر این فیلم کم نگفتم .
با این حال من با کمال احترامی که برای شما قائل بودم ولی شما با ترجمه مضخرفتون یکم وسواس حتی به خرج ندادین که بیننده دقیقا چی داره میخونه و این احترام باز خورد نداشت من واقعا اینرو توهین میدونم و اگر بخوام انصافانه بگم فقط میتونم بگم اگر برای خودتون یا هر شخصی دیگه احترام و ارزش قائلین نه خودتون سابتایتل اپیزود ۸ عه فصل ۳ رو دانلود کنین نه بزارین عزیزانتون اینو ببینن.

    admin_film2subtitle1 در 6 اکتبر 2021 در 6:25 ب.ظ گفته:

    پاسخ

    تنها کامنتت بود که می شد تایید کنم:)
    سعی می شه چند تا ترجمه دیگه برای قسمت ۸ اضافه کنم شاید بهتر باشن اونا

سپهر در 26 اکتبر 2021 در 11:49 ق.ظ گفته:

پاسخ

چرا فقط ۱۰۸۰ عه؟

Kj در 31 اکتبر 2021 در 5:07 ب.ظ گفته:

پاسخ

وااااای یکی از زیرنویسای قسمت هشتم فصل هشت سم خالص بود ، مذخرف به تمام معنا، کار هر کی بوده مطمئنم پیش خودش فک میکنه وای من چقد کول و باحال و بامزم! خُنُکِ مسخرهههه/: حالم بهم خورد خلاصه ، بعدم فازتونو نمی‌فهمم یه سریال نگاه میکنن که کل هدفش عادی سازی مشکلات نوجوان و قبح زدایی از خیلی اقشار جامعه س که تو همین ایران خودمون هم پرن فقط میترسن نشون بدن، بعد شما از این پلتفرم سریال واسه دقیقا یه هدف برعکس این و مسخره کردنشون استفاده میکنین🙄 خب برین یه عالمه سریال دیگه هست ببینین چرا به هدف کارگردان و تهیه کننده گند میزنین؟؟؟ wtf?

فرزاد در 14 نوامبر 2021 در 10:29 ق.ظ گفته:

پاسخ

سلام خسته نباشید
ببخشید من خیلی دنبال زیر نویس سریال
مدرسه اوکراینی گشتم
ولی اصلا پیدا نکردم
شما میتونین درست کنین
یا پیدا کنین
نو اوری میشه براتون چون هیجا نداره
ممنون

مهدی در 29 اکتبر 2022 در 6:39 ب.ظ گفته:

پاسخ

فصل یک چند قسمت است ؟
فصل دو چند قسمت است؟
فصل ۳ چند قسمت است؟

    mohamad1998 در 30 اکتبر 2022 در 5:54 ب.ظ گفته:

    پاسخ

    سلام، هر فصل 8 قسمت

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی سریال sex education:

دانلود زیرنویس sex education آموزش یک مجموعه تلویزیونی کمدی-درام انگلیسی است که توسط لوری نون ساخته شده است. این سریال با بازی آسا باترفیلد در نقش یک نوجوان ناامن و جیلیان اندرسون در نقش مادرش ، یک درمانگر رابطه ، در 11 ژانویه 2019 از شبکه نتفلیکس پخش شد. Ncuti Gatwa ، اما Mackey ، Connor Swindells ، Aimee Lou Wood و Kedar Williams-Stirling همبازی هستند. این موفقیت مهم تجاری و تجاری برای نتفلیکس بود و  بیش از 40 میلیون بیننده اولین سریال را پس از اولین پخش آن پخش کردند. سری دوم در 17 ژانویه 2020 منتشر شد. این نمایش برای سری سوم تمدید شده است ، برنامه ریزی شده برای نمایش در 17 سپتامبر 2021.

 

خلاصه داستان sex education :

دانلود زیرنویس فارسی sex education سری اول داستان اوتیس می ورن ، پسری ناامن در مدرسه متوسطه Moordale را دنبال می کند که حتی در رابطه با رابطه نیز دوگان دارد ، یا شاید به این دلیل که مادر او یک درمانگر رابطه است که در مورد همه جنبه های صریح است.دانلود زیرنویس s.. education اوتیس پس از كمك ناخواسته به قلدر مدرسه با اضطراب عملكرد ، یك مشاوره مشاوره را با مایو – یك همكلاسی با اعتماد به نفس اما آشفته – راه اندازی كرد تا به دانش آموزان همكارشان در حل مشكلات كمك كند.

سری دوم اوتیس را دنبال می کند ، او پس از اینکه سرانجام رابطه خود را با اولا تأمین کرد ، تحت تأثیر واقعیت و فشارهای عاشقانه دبیرستان قرار می رد. این عشق و علاقه بیشتر با معرفی دانشجویان جدیدی که وضعیت موجود در Moordale را به چالش می کشند و شیوع کلامیدیا که دانش آموزان را به زیر سوال می برد و با موضوعاتی در ر می شوند ، آزمایش می شود.

معروفترین نقد به دانلود زیرنویس sex education:

هنگامی که من برای اولین بار تماشای آموزش را شروع کردم ، فکر کردم که این یک درام نوجوانانه جذاب Riverdale-esque است که من فقط وقت تماشای آن را ندارم وقتی که مهلت های مقرر به سرعت نزدیک می شوند ، اما نظر من با پایان قسمت اول سریع تغییر کرد . در حالی که هنوز این عناصر نخی که در تلویزیون نوجوان بسیار شیوع دارد ، آموزش چنان پیام اساسی دارد که هر بزرگسال می تواند با آن ارتباط برقرار کند. ما نباید از رابطه یا پرسیدن سوال در مورد آن شرمنده باشیم. دانلود زیرنویس سریال money heist همه آن را تجربه می کنند. همه داستانهای شرم آوری در مورد آن دارند. آموزش نیز از این موضوعات پرهیز نمی کند ، بلکه آنها را در می رد و اجرا می کند. این نمایش پیرامون یک پسر هفده ساله به نام اوتیس که با مادر درمانگر خود و با بازی جیلیان اندرسون زند می کند ، متمرکز شده است. در مدرسه ، اوتیس با وجود اینکه هرگز رابطه برقرار نکرده یا خودش در رابطه نبوده است ، از توصیه های مادرش برای کمک به بچه دیگری استفاده می کند و زیرنویس فارسی سریال sex education فصل سوم در نتیجه ، او و دوستش مایو یک کلینیک زیرزمینی زیرزمینی ایجاد می کنند که بچه ها می توانند برای مشاوره به آنجا بیایند. این توصیه ها از اعتماد به نفس بدن ، چگون به دست آوردن دختر ، چگون تحمل یک شخص و همه آنها توصیه هایی است که من مطمئن هستم بیشتر افراد ، اگر نه همه ، در بعضی از مراحل زند خود به آنها احتیاج داشته اند.

دانلود سريال پرطرفدار دیگر:
دانلود زیرنویس سريال squid game